برنامه «مسکن اجتماعی» به بنیاد مسکن ابلاغ نشده/ اتمام ساخت‌ واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا نیمه دوم ۹۴

برنامه «مسکن اجتماعی» به بنیاد مسکن ابلاغ نشده/ اتمام ساخت‌ واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تا نیمه دوم ۹۴

http://www.bananews.ir/رئیس بنیاد مسکن با اعلام این خبر که تاکنون طرح و برنامه مسکن اجتماعی به بنیاد مسکن ابلاغ نشده است، گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به سرعت در حال انجام است و این واحدها از لحاظ مسائل زیرساختی و روبنایی هیچ مشکلی ندارند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irعلیرضا تابش در خصوص طرح مسکن اجتماعی که به بنیاد مسکن واگذار شده است، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی تاکنون هیچ مصوبه یا برنامه‌ای را به بنیاد مسکن ابلاغ نکرده است.

وی در ادامه افزود: در صورتی که وزارت راه و شهرسازی طرح یا برنامه‌ای را به بنیاد ابلاغ کند سریعا ساخت پروژه‌ها را آغاز می‌کنیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه اظهار داشت: بنیاد مسکن در حال حاضر ۲ طرح از جمله ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح مسکن حمایتی برای روستاییان با سازمان بهزیستی قرارداد منعقد کرده که ساخت این واحدها آغاز شده است.

تابش در ادامه گفت: همچنین پرداخت سالانه ۱۰۰ میلیون تومان برای متقاضیان این واحدها در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بنیاد مسکن با دستگاه‌های دیگر نیز در همین راستا برای ساخت مسکن‌های حمایتی پروژه و قراردادهایی را منعقد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن سعی دارد با اجرای این پروژه‌ها باری را از دوش نیازمندان بردارد.

وی در خصوص مسکن مهر نیز گفت: خوشبختانه ساخت واحدهای مسکن مهر به سرعت در حال انجام است و تا نیمه دوم سال آینده اکثریت این پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

تابش افزود: ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر از لحاظ زیربنایی و روبنایی مشکلی ندارد.

رئیس بنیاد مسکن در خصوص واحدهای مسکن شهری نیز گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن سالانه بین ۴ تا ۵ هزار واحد برای نیازمندان با اعتبارات خود می‌سازد و تاکنون هیچ تسهیلاتی برای ساخت این واحدها اعطا نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت تسهیلات لازم را برای ساخت مسکن شهری پرداخت کند ساخت این پروژه‌ها نیز گسترده‌تر می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات