معرفی ۴۰۲ هزار واحد مسکن مهر برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی تا پایان سال

معرفی ۴۰۲ هزار واحد مسکن مهر برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی تا پایان سال

http://www.bananews.ir/مهرآبادی گفت: تا پایان امسال ۴۰۲ هزار مسکن مهر برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بانک‌ها معرفی می‌شود و تا پایان امسال یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحدبه بهره‌برداری می‌‌رسد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۵۹ هزار واحد مسکن مهر مجموع کل واحدهای این شهر به شمار می‌رود گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار واحد از این تعداد امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌‌برداری رسید.

وی در ادامه افزود: با افتتاح این ۱۰هزار واحد ۴۲ هزار واحد از ۵۹ هزار واحد افتتاح شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: حدود ۱۸ هزار واحد مسکن مهر دیگر برای سال آینده باقی مانده که با صحبت‌های انجام شده با مسئولان این استان تا آذر ماه سال آینده تمامی واحدها در شهرهای بالا و پایین ۲۵ هزار نفر این استان افتتاح می‌شود و تمام پرونده مسکن مهر این شهر بسته می‌شود.

مهرآبادی تصریح کرد: با تصویب شورای پول و اعتبار ۱۳ هزار واحد مسکن مهر استان قزوین برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

مهرآبادی افزود: با دریافت این تسهیلات ساخت و سازهای مسکن مهر این استان تسریع می‌شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد از واحدهای مسکن مهر در کل کشور در سال ۹۴ افتتاح و به بهر‌ه‌برداری می‌رسد افزود: تنها بخش کمی از واحدها باقی مانده که اغلب برای تعاون‌ها است به خصوص تعاونی‌های شرکت‌های خصوصی که متقاضیان آن ثبت نام کرده بودند.

مهرآبادی اظهار داشت: ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس نیز در حال تکمیل است و به دلیل دیر شروع شدن این واحدها بخشی از واحدهای مسکن مهر این شهر برای سال ۹۵ باقی می‌ماند.

وی توضیح داد: تمامی پروژه‌های مسکن مهر که در شهرهای کشور افتتاح می‌شود دارای تمامی امکانات از جمله آب ، برق و ... هستند.

مهرآبادی در ادامه تصریح کرد: هر زمان که وزارت نیرو بتواند زیرساخت‌ها را از جمله آب و برق را تأمین کند افتتاح می‌کنیم .

وی با اشاره به اینکه ۴۰۲ هزار واحد مسکن مهر از طریق معاونت مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌شود گفت: پرداخت این تسهیلات تا پایان امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر به تمامی بانک‌ها معرفی کرده‌ایم و تا پایان سال برای دهه فجر پیش‌بینی ۷۸ هزار واحد افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۳۴۰ هزار واحد افتتاح شده و تا پایان سال این تعداد به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در استان‌های لرستان، فارس و کرمان ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات