اختصاص وام ۳۰ میلیونی به ۴۰۲ هزار مسکن مهر

اختصاص وام ۳۰ میلیونی به ۴۰۲ هزار مسکن مهر

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اعلام اینکه ۹۰ درصد از مسکن مهر سال ۹۴ افتتاح می شود، گفت: ۴۰۲ هزار مسکن مهر را برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی به بانک های عامل معرفی شدند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد اصغری مهرآبادی در مراسم افتتاح مسکن مهر در قزوین بابیان اینکه ۵۹ هزار واحد در کل استان قزوین وجود دارد که امروز با افتتاح ۱۰ هزار واحد حدود ۴۲ هزار واحد افتتاح شده است، گفت: قول و قرارهایی با مسوولان استان داریم که تا آذر ماه سال آینده در شهرهای زیر و بالای ۲۵ هزار نفر کل پرونده مسکن مهر در استان قزوین بسته شود.

وی با اعلام اینکه ۱۸ هزار واحد مسکن مهر قزوین برای افتتاح و بهره‌برداری باقی مانده است که مسئولان وعده داده‌اند تا پایان آذر ماه سال آینده کل مسکن مهر استان قزوین در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و پایین ۲۵ هزار نفر افتتاح می‌شود، بیان کرد: با تصویب شورای پول و اعتبار ۱۳ هزار واحد مسکن مهر قزوین برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی معرفی شده‌اند که با پرداخت این مابه‌التفاوت ساخت و ساز سرعت بیشتری می‌گیرد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد از مجموعه های‌ مسکن مهر در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری خواهد رسید و بخش کوچکی از پروژه‌ها که اغلب آن‌ها متعلق به تعاونی‌ها هستند به اوایل سال ۱۳۹۵ موکول خواهند شد.

مهرآبادی با اشاره به اینکه از دیگر پروژه‌هایی که به افتتاح آن به سال ۱۳۹۵ موکول می‌شود پروژه مسکن مهر پردیس است زیرا ساخت این پروژه دیر‌تر از سایر پروژه‌ها آغاز شد، گفت: تمام پروژ‌ه‌هایی که افتتاح می‌شوند دارای آب، برق و گاز هستند و هر زمانی که وزارت نیرو بتواند زیرساخت‌های آب، برق و گازی سایت‌ها را تامین کند پروژه‌ها افتتاح می شوند.

وی در خصوص اختصاص وام ۳۰ میلیون تومانی تا پایان امسال به واحدهای مسکن مهر، افزود: تاکنون ۴۰۲ هزار مسکن مهر در کل کشور را برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی در سال ۱۳۹۳ به بانک‌های عامل معرفی ‌کرده‌ام.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر، تصریح کرد: در سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد به افتتاح رسانده‌ایم و در دهه فجر ۲۰۰ هزار واحد افتتاح مسکن مهر را پیش‌بینی کرده بودیم.

مهرآبادی افزود: تا پایان سال هم ۷۸ هزار واحد افتتاح می‌شود که در تلاشیم ۲۰۰ هزار واحد دیگر را افتتاح کنیم که در مجموع در سال جاری یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد را افتتاح کرده‌ایم. افتتاح واحدهای مسکونی مسکن مهر در سال آینده از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

 

مهر

    نظرات