پرونده ۹۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ بسته می‌شود

پرونده ۹۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ بسته می‌شود

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از اتمام ۹۰ درصدی پروژه مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ در کشور خبر داد. 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد اصغری مهرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح ۴ هزار و ۱۲ مسکن مهر منطقه شهرک پردیسان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد پروژه مسکن مهر تا پایان سال ۹۴ به اتمام می‌رسد اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی مصمم و پیگیر اتمام پروژه مسکن مهر در کشور هستند.

وی افزود: از وضعیت پروژه مسکن مهر هر هفته گزارش‌هایی را به اطلاع وزیر راه و شهرسازی می‌رسانیم تا وی در جریان پروژه مسکن مهر در هر استان باشد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اتمام پروژه مسکن مهر در برخی از استان‌ها تا پایان سال ۹۴ گفت: قم یکی از استان‌هایی است که در سال آینده پرونده مسکن مهر در آن به اتمام می‌رسد. برخی از استان‌ها نیز به دلیل وجود پاره‌ای از مشکلات از جمله دیر شروع کردن، پروژه‌های مسکن در آن طی سال ۹۵ به اتمام رسیده و افتتاح خواهند شد.

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: با همکاری وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی بسیاری از مشکلات طرح مسکن مهر حل شده است اما مشکلاتی از قبیل تامین اعتبار و مالیات سبب شده تا طرح مسکن مهر با مشکلاتی مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید تسهیلاتی را برای پروژه مسکن مهر در نظر گرفته است گفت: تفاهم‌نامه‌ای با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور حل مشکلات تعاونی‌های محلی و مشاغل آزاد منعقد شده است تا مشکلات این تعاونی‌ها نیز به زودی برطرف شود. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ هر ماه جلساتی را با استان‌ها خواهیم داشت و همچنین در این راستا پنج جلسه دوره‌ای با وزارت‌خانه‌ها و بانک مرکزی برگزار شده است.

اصغری مهرآبادی با اشاره به وجود مشکلات مالیاتی در برخی از استان‌ها گفت: متاسفانه برخی از استان‌ها در این خصوص سلیقه‌ای عمل می‌کنند اما با این حال مشکلات مالیاتی برخی از استان‌ها با همکاری سازمان امور مالیاتی کشور حل شده است که امیدواریم مشکلات موجود نیز به سرعت حل شود. اصغری مهرآبادی بیان کرد: ۱۴۰ هزار واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر و ۱۳۰ هزار واحد نیز پیش از دهه فجر افتتاح شده بود و تا پایان سال امیدواریم ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر را در کشور افتتاح کنیم. 

 

فارس

    نظرات