افتتاح نمایشگاه ششمین همایش مقررات ملی ساختمان

افتتاح نمایشگاه ششمین همایش مقررات ملی ساختمان

http://www.bananews.ir/نمایشگاه ششمین همایش مقررات ملی ساختمان بعد از ظهر امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه در هتل همای شیراز افتتاح شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irنمایشگاه ششمین همایش مقررات ملی ساختمان با محوریت مراقبت و نگهداری ساختمان لحظاتی پیش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر مقررات ملی سازمان، مدیرعامل قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مواردی نظیر لوله و تأسیسات، تیرچه و بلوک، تجهیزات نازک‌کاری ساختمان و از این قبیل در این نمایشگاه ارائه شده است. در این مراسم رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس اظهار داشت: تدوین قانون نظام مهندسی به خوبی انجام گرفته است. فرج‌الله رجبی بیان کرد: در استان فارس جریان نظام مهندسی به طور گسترده و قوی فعالیت می‌کند و ظرفیت‌هایی بالایی در این باره وجود دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان فارس تأکید کرد: در حوزه مهندسی ایستایی معنا ندارد و پویایی، تحرک و به‌روز بودن باید در دستور کار باشد. رجبی اظهار داشت:‌ در تدوین مقررات ملی ساختمان باید در حوزه مهندسی به آیین‌نامه‌ها و کدها استناد کنیم. بنابراین گزارش، ششمین همایش مقررات ملی ساختمان روزهای ششم و هفتم اسفندماه در شهر شیراز برگزار می‌شود. مقرر بود، وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم حضور یابد که به دلیل برنامه‌ریزی دولت برای افتتاح آزادراه قم - گرمسار با حضور رئیس جمهور، حضور وزیر راه و شهرسازی در این همایش لغو شد. 

 

فارس

    نظرات