۴۵ میلیون تومان بدهید مسکن ویژه تحویل بگیرید/ برخی قصد دارند با حاشیه‌سازی امتیاز مسکن ویژه را بخرند

۴۵ میلیون تومان بدهید مسکن ویژه تحویل بگیرید/ برخی قصد دارند با حاشیه‌سازی امتیاز مسکن ویژه را بخرند

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در صورتی که متقاضیان قسط پنجم خود را که شامل ۴۵ میلیون تومان است پرداخت کنند، می‌توانند واحد مسکن ویژه خود را تحویل بگیرند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،فریبرز واحدی با بیان اینکه تحویل واحدهای مسکن ویژه در گرو پرداخت ۴۵ میلیون تومانی است، اظهار داشت: در صورتی که متقاضیان قسط پنجم خود را پرداخت کنند می‌توانند واحد مسکن ویژه خود را تحویل بگیرند.

وی در ادامه افزود: در ۵۳۰ واحد مسکن ویژه‌ای که دو ماه گذشته افتتاح شده بود هر متقاضی که قسط پنجم خود را پرداخت کرده می‌تواند در همان روز واحد خود را تحویل بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اینکه تمامی واحدهای مسکن ویژه دارای امکانات زیربنایی از جمله آب و برق و گاز هستند، گفت: این واحدها هیچ کم و کاستی ندارند و با بهترین کیفیت خدمات رفاهی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

واحدی در ادامه اظهار داشت: برخی از دلالان و واسطه‌گران با حاشیه‌سازی قصد دارند امتیاز این واحدها را بگیرند در صورتی که متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۴۵ میلیون تومانی خود قرارداد را در یافت کنند و همان روز واحد مسکونی خود را تحویل بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات