دستور وزیر برای کاهش آورده متقاضیان مسکن مهر تا حد امکان

دستور وزیر برای کاهش آورده متقاضیان مسکن مهر تا حد امکان

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه برنامه‌ای در دست اجرا دارند که بر اساس آن تلاش می شود از میزان آورده متقاضیان مسکن مهر کاسته شود، گفت: امضای قرارداد با متقاضیان مسکن مهر منوط به تکمیل سقف آخر واحدهای مسکونی در حال ساخت است. 

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،حسن ولی‌پور در پاسخ به این سئوال که بالاخره سرنوشت دریافت ۱۲ میلیون تومان آورده به کجا رسید، آیا از متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس دریافت خواهد شد،اظهارداشت: به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حال اجرای برنامه‌ای هستیم که خدمات زیربنایی و روبنایی را از محل اعتبارات شرکت عمران تامین کنیم و تا آنجایی که می‌توانیم آورده مردم را کاهش دهیم.

وی افزود: اگر این برنامه به نتیجه برسد کمک زیادی به متقاضیان مسکن مهر خواهد شد. امضای قرارداد با متقاضیان مسکن مهر منوط به تکمیل سقف آخر واحدها است ولی پور در خصوص متقاضیان مسکن مهر که تاکنون ۴۰ میلیون تومان واریز کرده‌اند اما هنوز قراردادی ندارند، گفت: ما به تعدادی که سقف آخر احداث می‌شود از متقاضیان دعوت می‌کنیم برای قرارداد به شرکت عمران شهر جدید پردیس مراجعه کنند.

مدیر عامل شهر جدید پردیس افزود: هر هفته و هر روز در حال دعوت متقاضی برای امضای قرارداد هستیم قبلاً به این شکل بود که وقتی واحدهای مسکونی به مرحله فونداسیون می‌رسید برای متقاضی دعوتنامه برای امضای قرارداد ارسال می‌شد و وقتی متقاضی می‌آمد و می‌دید واحد مسکونی او در مرحله فونداسیون است ناامید می‌شد. وی اضافه کرد: به همین منظور تصمیم بر این شد زمانی که سقف آخر واحدهای مسکونی تکمیل شد از متقاضی برای امضای قرارداد دعوت شود.

ولی‌پور در پاسخ به این سئوال که آیا تا پایان ماه جاری واحدهای مسکن مهر به مرحله افتتاح می‌رسند، گفت: ما افتتاح نداریم بلکه تحویل واحدهای فاز ۳ شهر پردیس را داریم که هر روز ۳۰ تا ۴۰ نفر را به نوبت دعوت می‌کنیم تا واحدها را تحویل آنها دهیم.

دلیل توقف بازدید متقاضیان از واحدهای مسکن مهر شهر پردیس چیست؟ مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سئوال که دلیل توقف بازدید متقاضیان مسکن مهر از شهر پردیس چیست، گفت: ظاهراً کارگزاری که در شهر پردیس اقدام به برنامه‌ریزی برای بازدید متقاضیان مسکن مهر از شهر پردیس می‌کرد اعلام کرده که یک سری مشکلات در این خصوص به وجود آمده است اما به هر حال ما مشکلی از بابت بازدید متقاضیان مسکن مهر از واحدهای در حال ساخت در شهر پردیس نداریم.

وی افزود: به هر حال بنده شنیده‌ام که برخی متقاضیان مبلغ مورد نیاز برای وسیله نقلیه‌ای که اقدام به جابجایی متقاضیان می کند را نمی‌‌دادند به همین دلیل مشکلاتی هم به وجود می آمد. 

 

فارس

    نظرات