۹ سال انتظار بی‌ثمر برای یک واحد خانه!

۹ سال انتظار بی‌ثمر برای یک واحد خانه!

http://www.bananews.ir/کارمندان عضو تعاونی مسکن یک هولدینگ نه تنها پس از ۹ سال انتظار هنوز نتوانسته‌اند به واحدهایی که در سال ۸۴ پیش خرید کرده‌اند برسند، بلکه تعاونی مربوط به این پروژه نیز هیچ برنامه‌ای برای تکمیل واحدها ارائه نمی‌کند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irکارمندان هولدینگ جهاد توسعه که در قالب یک تعاونی مسکن از سال‌ها قبل در چارچوب‌ قراردادهای داخلی این شرکت نسبت به خرید و استفاده از واحدهای مسکونی سازمانی اقدام کرده‌اند، می‌گویند که برای دسترسی به یکی از این پروژه‌ها که از سال ۸۴ کلید خورده است، هنوز هیچ قول و قرار و یا برنامه‌ای قطعی دریافت نکرده‌اند و مشخص نیست چه زمانی این واحدها به آن‌ها تحویل خواهد شد.

زندی، یکی از کارمندان این هولدینگ که در پروژه مذکور سرمایه‌گذاری کرده اظهار کرد: تعاونی این شرکت که از سال‌ها پیش راه‌اندازی شده، به کارمندان قدیمی هولدینگ برای خانه‌دار شدن خدمات ارائه می‌کند که در چارچوب آن کارمندان جدید‌الورود نیز با خرید امتیاز مربوط به کارمندان قبلی، دارای خانه می‌شوند.

 

به گفته وی یکی از پروژه‌های مربوط به این تعاونی که از سال ۸۴ و به منظور تحویل ۱۵۳ واحد مسکونی آغاز به کار کرده است، هنوز افتتاح نشده و با وجود گذشته حدود سه سال از وعده ارائه شده برای تکمیل آن هیچ برنامه‌ای برای سپردن کلید خانه به صاحبانش ارائه نمی‌شود.

زندی ادامه داد: طبق قرارداد بسته شده با تعاونی، این شرکت باید کل این پروژه را با هزینه متری ۵۰۰ هزار تومان از سال ۸۴ کلید می‌زد که با توجه به افزایش هزینه‌ها و قیمت خانه، سال به سال به میزان آورده سرمایه‌گذاران اضافه شد تا جایی که در سال ۹۱ که بنا بود پروژه به طور کامل تحویل شود، رسما اعلام شد که برای تکمیل آن نیاز به یک نظر قطعی وجود دارد که هنوز و با گذشت تمام این سال‌ها به وجود نیامده است. در حال حاضر وضعیت این ساختمان نسبت به سال‌های گذشته بدون تغییر باقی مانده و هرچند بیش از ۹ سال از آغاز کار اجرایی در این پروژه می‌گذرد، تنها این محوطه ۱۵۳ واحدی به مرحله اسکلت‌بندی ابتدایی رسیده است.

پیگیری‌های برای دریافت توضیحی قطعی از مسئولان این تعاونی به جایی نرسیده و هنوز هیچ توضیحی برای ارائه علت این تاخیر ۹ سال نه به سرمایه‌گذاران و نه به شاکیانی که در طول ماه‌های گذشته تلاش کرده‌اند با انجام مذاکرات، واحدهای خود را تحویل بگیرند، ارائه نشده است.

 

ایسنا

    نظرات