جدول آخرین وضعیت مسکن مهر ۴ شهر جدید پرند، اندیشه، هشتگرد و پردیس

جدول آخرین وضعیت مسکن مهر ۴ شهر جدید پرند، اندیشه، هشتگرد و پردیس

http://www.bananews.ir/در سال جاری تعداد زیادی از پروژه‌های مسکن مهر افتتاح خواهد شد و بنا به گفته مسئولان وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید پرونده مسکن مهر در این شهرها تا پایان سال جاری بسته خواهد شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irمسکن مهر در سال۹۳ یکی از پربحث‌ترین‌ها موضوعات میان مردم، متقاضیان و مسئولان بود و گزارش‌های مختلفی درباره زمان تحویل واحدهای مسکن مهر ارائه شد.

در همین راستا دغدغه متقاضیان مسکن مهر در رابطه با این احتمال که مسکن مهر در موعد مقرر تحویل داده نشود، نگرانی و اعتراضاتی را از سوی آنها در پی داشت. در همین راستا مسئولانی که در حوزه مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی فعالیت داشتند برنامه‌ریزی‌هایی برای تکمیل هر چه سریعتر این واحدها انجام داده و پاسخگوی مشکلات متقاضیان بودند.

احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این زمینه اعلام کرد: ۹۰ درصد ساخت و ساز مسکن مهر در استان‌های کشور در سال ۹۴ به اتمام خواهد رسید و ۱۰ درصد مابقی تا سال ۹۵ ادامه دارد؛ همچنین ساخت و ساز مسکن مهر پردیس تا سال آینده به طول می‌انجامد چون این شهر دیرتر از سایر شهرها ساخت واحدها را آغاز کرد.

بنابراین گزارش، مشخص شد پرونده مسکن مهر در شهرهای جدید هشتگرد، اندیشه و پرند تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید. در ادامه به اظهارات چهار مدیرعامل شرکت عمران در خصوص آخرین وضعیت ساخت و سازهای مسکن مهر در سال جاری اشاره می‌شود.

ساخت و ساز مسکن مهر در استان‌های کشور در حال تکمیل است و برخی از مدیران ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها از تحویل تمامی واحدها تا پایان سال ۹۳ خبر داده‌اند. ضمن این‌که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر پیش از این اعلام کرده بود در اردیبهشت ماه بخشی دیگر از پروژه‌های مسکن مهر به مالکان تحویل داده خواهد شد.وی در این باره توضیح داد: حدود ۶۴ هزار واحد برای تحویل در سال ۹۴ آماده افتتاح است که قطعاَ تعداد زیادی نیز در سه ماه نخست سال جاری به این تعداد افزوده خواهد شد.

 

فارس

    نظرات