ارزیابی اسناد بالادستی پروژه‌های مسکن مهر مراحل پایانی را طی می‌کند

ارزیابی اسناد بالادستی پروژه‌های مسکن مهر مراحل پایانی را طی می‌کند

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی از ارزیابی اسناد بالادستی و توزیع جغرافیای پروژه‌های مسکن مهر خبر داد و گفت: با نظارت دستگاه‌های مختلف میزان مصرف انرژی را در مجموعه وزارت راه و شهرسازی کاهش خواهیم داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irشکرچی‌زاده با بیان اینکه ساماندهی واحدهای مسکونی تهران و ارزیابی پروژه‌های مسکن مهر از اولویت‌های برنامه مرکز تحقیقات راه‌، مسکن و شهرسازی است، اظهار داشت: در بخش اول ارزیابی از مسکن مهر اسناد بالادستی و پایه مسکن مهر بررسی و آمار و ارقام را از سازمان‌های مختلف در این حوزه درخواست کرده‌ایم.

معاون وزیر را ه و شهرسازی افزود: ارزیابی کیفی واحدهای مسکن مهر هنوز آغاز نشده و در این مرحله توزیع جغرافیایی اسناد بالادستی و ارزیابی فنی کار در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های متعددی در بخش انرژی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، گفت: در بخش انرژی یک دبیرخانه در مرکز تحقیقات ایجاد کرده‌ایم.

شکرچی‌زاده تصریح کرد: با هماهنگی‌ بخش‌های مختلف در مرکز تحقیقات راه‌، مسکن و شهرسازی سندی تنظیم کرده‌ایم که نظارت بر دستگاه‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در حوزه انرژی را ثبت نماید.

رئیس مرکز تحقیقات راه‌، مسکن و شهرسازی توضیح داد: با هماهنگی‌های حرفه‌ای نظارت دقیق بر مصرف انرژی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی خواهیم داشت.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات