آماده‌سازی ۱۴۰ هکتار پارک‌سوار در اطراف جمکران

آماده‌سازی ۱۴۰ هکتار پارک‌سوار در اطراف جمکران

http://www.bananews.ir/معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: ۱۴۰ هکتار پارک‌سوار در اطراف جمکران آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir«مهدی اصفهانیان‌مقدم» در جلسه‌ی ستاد تسهیلات امور زائران قم گفت: تجهیز و آماده‌سازی پارک‌سوارهای اطراف مسجد مقدس جمکران یکی از برنامه‌های مهم شهرداری با توجه به عید نیمه شعبان و سالروز رحلت امام خمینی(ره) است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم افزود: بیش از ۱۴۰ هکتار پارک‌سوار برای حضور زائران باید آماده‌سازی شود که در این زمینه ظرفیتی بالغ بر ۱۸۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۷۰۰ دستگاه سواری می‌باشد که در حال اجراست.

اصفهانیان‌مقدم اظهار کرد: در سال‌های گذشته پیرامون ارائه‌ی خدمات به زائران آسیب‌شناسی های لازم شده است تا بتوانیم اقدامات خود را امسال مطابق با تجربیات موجود توسعه دهیم.

وی در خصوص سایر خدمات شهرداری به زائران در این ایام گفت: پیگیری‌های لازم برای تأمین آب شرب، سرویس‌های بهداشتی و ..انجام شده و در این راستا بیش از ۱۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای استقرار در پارک‌سوارها و بلوار پیامبر اعظم در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم یادآور شد: تأمین مایحتاج زائران شامل آب، یخ و نان یکی از برنامه‌های مهم می‌باشد که در این زمینه ۳۴ نقطه طراحی شده است.

اصفهانیان‌مقدم در رابطه با سایر خدمات شهرداری در این ایام گفت: محصور کردن پارکینگ‌ها، توجه به ساماندهی ترافیک،آذین‌بندی شهر، افزایش ضریب ایمنی با محوریت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و آماده‌باش همه‌ی پرسنل و ممانعت از حضور متکدیان و دستفروشان و ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های راهبردی است.

 

ایسنا

    نظرات