فروش تقلبی خانه در بندرعباس

فروش تقلبی خانه در بندرعباس

http://www.bananews.ir/رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان هرمزگان فردی که با استفاده از وکالتنامه‌های قلابی چند باب واحد مسکونی متعلق به دیگران را به فروش رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irسرهنگ اصلحی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با موضوع کلاهبرداری با فروش چند باب واحد مسکونی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات، یکی از شاکیان پرونده گفته است، جهت خرید یک باب واحد مسکونی پس از رؤیت و توافق با مالک با پرداخت مبلغی از معامله، اقدام کرده ولی بعد از مدتی که برای انجام امور اداری مراجعه کرده، متوجه شده که واحد مذکور به فرد دیگری نیز فروخته شده است. پس از اخذ اظهارات شاکی بررسی‌های لازم در این زمینه انجام شد و با توجه به استعلام صورت گرفته مشخص شد واحد مذکور به ۳ فرد دیگری نیز فروخته شده است.

اصلحی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که فردی از طریق واگذاری وکالتنامه قلابی در زمینه فروش واحدهای مسکونی، بدون داشتن مالکیت آنها و گاهی فروش یک واحد مسکونی به چند نفر فعالیت دارد که به دلیل حساسیت موضوع، پس از چند روز کار اطلاعاتی، متهم را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان تاکید کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به فروش واحدهای مسکونی از طریق واگذاری وکالتنامه‌های بی‌اعتبار بدون داشتن مالکیت و صدور چک بلامحل، اعتراف و با سیر مراحل قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

 

ایسنا

    نظرات