خودم مستاجرم/ خبری از افزایش قیمت اجاره‌بها در بازار مسکن نیست

خودم مستاجرم/ خبری از افزایش قیمت اجاره‌بها در بازار مسکن نیست

http://www.bananews.ir/عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در حال حاضر خبری از افزایش قیمت اجاره‌بها در بازار مسکن نیست و امیدوار هستیم تا پایان تابستان وضعیت به همین شکل نیز باقی بماند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحمیدرضا پشنگ،با بیان اینکه در بازار مسکن خبری از افزایش قیمت اجاره‌بها نیست، گفت: خوشبختانه بازار مسکن در حال خروج از رکود می‌باشد و تا حدی قیمت‌ها نیز کاهش یافته است.

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم تا پایان تابستان وضعیت بازار مسکن همین طور باقی بماند و قیمت‌ها افزایش نیابد تا مستأجران دچار مشکل نشوند.

عضو کمیسیون عمران تصریح کرد: از سوی دیگر با کاهش نرخ تورم نیز بعید است قیمت‌ها تغییر کند و یا نرخ اجاره‌بها افزایش یابد.

پشنگ در ادامه توضیح داد: بازار مسکن به سمت رونق در حال حرکت است و باید تمام سعی خود را انجام دهیم که رکود دو ساله‌ای که در این بازار وجود داشته است را از میان ببریم.

وی خاطرنشان کرد: من خود نیز مستأجر هستم و تاکنون مالک خود، قیمت‌ اجاره‌بها را بالا نبرده است و امیدوار هستم در تابستان نیز نرخ اجاره‌بها افزایش نیابد.

بر اساس گزارشات میدانی، تاکنون قیمت‌های اجاره افزایش چندانی نیافته است و به گفته بسیاری از مسئولان تا پایان تابستان نیز قیمت‌ها تغییری نخواهد کرد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات