ثبت بیش از ۹۱ هزار مبایعه نامه در اردیبهشت

ثبت بیش از ۹۱ هزار مبایعه نامه در اردیبهشت

http://www.bananews.ir/رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران از ۹۱ هزار و ۴۹۳ قرارداد خرید و فروش در کل کشور طی اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: در شهر تهران طی این مدت ۱۵ هزار و ۵۷۲ قرارداد به ثبت رسیده است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irحسام عقبایی با اشاره به آمارهای خرید و فروش مسکن در سال جدید، اظهار داشت: اردیبهشت ۹۴ در کل کشور تعداد ۹۱ هزار و ۴۹۳ قرارداد خرید و فروش و ۵۸ هزار و ۳۴۷ قرارداد اجاره به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد.

وی به آمارهای خرید و فروش و اجاره مسکن در شهر تهران اشاره کرد و افزود: در اردیبهشت امسال تعداد ۱۵ هزار و ۵۷۲ قرارداد خرید و فروش و ۱۶ هزار و ۸۴ قرارداد اجاره منعقد شد که شهر تهران هم در قرارداده های خرید وفروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه معاملات املاک نسبت به اسفند سال گذشته با رشد بیشتری همراه شده است، بیان کرد: امیدواریم با افزایش وام مسکن، متقاضیان بیشتری به بازار مسکن مراجعه کنند و سایه رکود در این بازار کمتر شود.

عقبایی با بیان اینکه وام مسکن می تواند موجب تقویت تولیدکنندگان برای ساخت مسکن بیشتر شود، اظهار داشت: افزایش وام مسکن انگیزه سرمایه گذاران را افزایش می دهد و حضور متقاضیان در بازار افزایش پیدا می‌کند.

 

 

مهر

    نظرات