اجاره بهای آپارتمان‌های ۱۰۰ متری پایتخت+جدول

اجاره بهای آپارتمان‌های ۱۰۰ متری پایتخت+جدول

http://www.bananews.ir/نرخ اجاره بهای آپارتمان ۱۰۰ متری در تهران به طور میانگین حدود سه میلیون تومان در ماه است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irقیمت اجاره بهای واحدهای ۱۰۰ متری در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:

برای یک واحد آپارتمان ۱۰۵ متری واقع در قیطریه، دوخوابه با پارکینگ، انباری و آسانسور، ۴۰ میلیون پول پیش و دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

برای یک واحد آپارتمان ۱۰۴ متری واقع در سهروردی – آپادانا، دوخوابه با پارکینگ، انباری و آسانسور، ۳۰ میلیون پول پیش و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۵ متری واقع در سعادت آباد، دو خوابه با پارکینگ، انباری و آسانسور، ۱۴۰ میلیون رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

برای یک واحد آپارتمان ۱۰۵ متری واقع در جردن، دوخوابه، با انباری و آسانسور به قیمت ۲۰ میلیون پول پیش و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۲ متری واقع در پونک، دوخوابه، پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت ۳۰ میلیون پول پیش در نظر گرفته شده و یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اجاره که معادل پرداختی ماهانه آن ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

برای یک واحد آپارتمان ۱۰۵ متری واقع در فرجام – تهران پارس، دوخوابه، پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت ۲۰ میلیون پول پیش و یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و ۱۰۰هزار تومان است.

یک واحد آپارتمان ۱۰۴ متری واقع در خیابان فلسطین، دوخوابه، پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت ۱۲۰ میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

به عقیده کارشناسان این حوزه در حال حاضر با توجه به پایین بودن قدرت خرید مردم و بالا بودن نرخ اجاره بها تلاش مسئولین در این حوزه برای ثبات قیمت اجاره در کشور امری ضروری است و تا زمانی که قدرت خرید مردم افزایش یابد و سرمایه داران با اعتماد وارد این بخش شوند، روند فعلی در این بازار ادامه دار خواهد بود.

{jathumbnail off} 

http://www.bananews.ir/

 

ایسنا

    نظرات