تکمیل ۲۵ هزار واحد مسکونی در پردیس تا پایان سال جاری

تکمیل ۲۵ هزار واحد مسکونی در پردیس تا پایان سال جاری

http://www.bananews.ir/قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از تکمیل ۲۵ هزار واحد مسکونی در پردیس تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، ظهر امروز احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، حسین رجب‌صلاحی سرپرست، مجتبی عاشوری و بهنوش سلیم‌بهرامی اعضای هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، حبیب‌الله طاهرخانی عضو هیئت‌مدیره شهرهای جدید کشور و معین ویژه مسکن مهر پردیس و ... از پروژه‌های مسکن مهر فاز ۱۱ (کوزوو)، فاز ۸ (دره بهشت)، فاز ۳ (هسا) و سرمایه‌گذاری مسکن، فاز ۹ قدیم و جدید، پروژه‌های عمرانی مانند پل‌ها و تونل‌های دسترسی مسکن مهر پردیس بازدید کردند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر پردیس در خصوص این بازدید گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت عمران شهر جدید پردیس برگزار شد، از برنامه‌ها و اقدامات این شرکت اطلاع کسب کردیم.

اصغری‌مهرآبادی ادامه داد: سپس از فازهای ۱۱ و ۸، پروژه هسا، سرمایه‌گذاری مسکن و ... بازدید کردیم که نسبت به ماه‌های اخیر کارهای عمرانی در پردیس پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشت و فوق‌العاده رضایت‌بخش بود.
وی افزود: فعالیت در مسکن مهر پردیس سیر صعودی دارد و تلاش می‌کنیم در هفته دولت ۱۰ هزار واحد مسکن مهر را در پردیس افتتاح کنیم که برای این کار نیاز به حمایت دستگاه‌های خدمات‌رسان داریم.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: برای اسکان و بارگذاری جمعیت نیاز به تأمین راه و ... داریم که کار ساخت تونل‌های دسترسی فاز ۱۱ خوب انجام می‌شود و طبق آمار تا پایان شهریورماه کار ساخت به اتمام می‌رسد و تردد در این تونل‌ها بعد از آسفالت و ... امکان‌پذیر خواهد بود.

اصغری‌مهرآبادی تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که با تلاش مسئولان شرکت عمران پردیس انجام می‌شود، بتوانیم تا پایان سال جاری، ۲۵ هزار واحد مسکونی را در فازهای مختلف تکمیل کنیم و به متقاضیان مسکن مهر پردیس تحویل دهیم.

 

فارس

    نظرات