خدمات زیربنایی مسکن مهر به فاز جدید وارد شد

خدمات زیربنایی مسکن مهر به فاز جدید وارد شد

http://www.bananews.ir/مجری ویژه ساخت مسکن مهر کشور گفت: خدمات زیربنایی مسکن مهر وارد فاز جدیدی شده است و اغلب سایت‌ها با سرعت بیشتری مشغول خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن مهر هستند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir مسکن مهر یکی از راه‌های کلیدی برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد است و در حال حاضر در مسکن مهر رشت که یکی از بزرگترین سایت‌های مسکن مهر کشور به شمار می‌رود، روند ساخت و تحویل واحدهای مسکن مهر بهتر از گذشته شده است.

علی خاوری - مدیرکل راه و شهرسازی گیلان - روند آورده‌های مردمی را برای تحویل واحدهای مسکن مهر رو به رشد عنوان کرد و گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر را به ایام خاصی موکول نمی‌کنیم و هر واحد که آماده می‌شود در صورت تکمیل آورده‌های متقاضی واحدها تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم که تا هفته دولت ۱۰۰۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شود.

در ادامه مهرآبادی مجری ویژه ساخت مسکن مهر کشور با اشاره به اینکه خدمات زیربنایی مسکن مهر وارد فاز جدیدی شده است و اغلب سایت‌ها با سرعت بیشتری مشغول خدمات‌رسانی به واحدهای مسکن مهر هستند گفت: با ادامه این روند، متقاضیان مسکن مهر می‌توانند امیدوار به تحویل واحدهایشان باشند و رویکرد دولت جدید در تسریع خدمات‌رسانی به واحدها و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، موجب شتاب بیشتری در ساخت و ساز شده است که در نهایت تحویل سریعتر واحدها را به دنبال خواهد داشت.

وی پیشرفت فیزیکی سایت مسکن مهر رشت را ۸۷ درصد عنوان کرد و گفت: فاز اول مسکن مهر رشت در ۱۷۶هکتار زمین اجرا شده که با قابلیت اسکان بیش از ۱۶هزارخانوار یکی از بزرگترین سایت‌های مسکن مهر کشور محسوب می‌شود و در این سایت ۱۶ هزار و ۸۹۲ واحد قرارداد ساخت دارد که از این میزان ۹۷۵۵ واحد تعاونی ۹۹ ساله و ۷۱۳۷ واحد تفاهمنامه سه جانبه است و تاکنون ۵۴۹۲ واحد در این سایت افتتاح شده است.

مهرآبادی از افتتاح ۲۴۴۱ واحد در سایت مسکن مهر رشت خبر داد و گفت: این میزان واحدها در هفته دولت سال جاری به متقاضیان واگذار می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات