دست‌های پشت پرده مسکن عامل مشکلات این بازار

دست‌های پشت پرده مسکن عامل مشکلات این بازار

http://www.bananews.ir/دست‌های پشت پرده، مشکلات مسکن مرم را تشدید می‌کنند اما استیضاح و بررسی وضعیت مالیاتی کشور، می‌تواند دستشان را کوتاه کند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir عباس فلاحی باباجان عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص مشکلات مسکن و نپرداختن مالیات خرید و فروش، گفت: در بحث مسکن، این تفکر به وجود می‌آید که چرا طرح جامعی صورت نمی‌گیرد و روز به روز این فضا تشدید می‌شود.

افرادی هستند که با انجام یک سری اعمال، سبب ایجاد مشکلات و نگرانی‌های مردم می‌شوند و بدبینی آنها را نسبت به نظام حاکمیت فراهم می‌کنند.

فلاحی در ادامه افزود: وجود خانه‌های خالی، عدم رسیدگی به بافت‌های فرسوده، نگرفتن مالیات و ... از جمله این مشکلان هستند اما یکی از مسائل مهم، تصویب نشدن قانون نظام مهندسی است و اجازه داده نمی‌شود که مسائل ضروری این قانون در مجلس مطرح شود.

وی گفت: دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که اجازه برطرف کردن مشکلات مسکن را نمی‌دهند و فقط می‌خواهند سودبرداری و منفعت‌طلبی کنند و در عوض به مردم وام‌هایی با سود زیاد پیشنهاد می‌شود.

همچنین گفت: این تفکرات برای نمایندگان مجلس هم مطرح می‌شود که چه کسی از این قضایا سود می‌برد و چرا اجازه پیشرفت در زمینه مسکن را نمی‌دهند.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات