یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر به پایان رسیده/ یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد افتتاح شده است

یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر به پایان رسیده/ یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد افتتاح شده است

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر در سفر یکروزه به کاشان ضمن بازدید از سایت مسکن مهر این شهرستان تأکید کرد: تکمیل خدمات روبنایی و آماده سازی مسکن مهر باید در اولویت امور قرار گیرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، احمداصغری مهرآبادی در سفر یکروزه به شهرستان کاشان که با حضور عباسعلی منصوری نماینده مجلس شورای اسلامی ، حجت اله غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان و حمیدرضا مومنیان فرماندار شهرستان انجام شد ضمن بازدید از پروژه های این شهرستان اعلام کرد: هدف دولت تدبیر و امید تکمیل پروژه های مسکن مهر است و با یارانه ای که به استان اصفهان تعلق خواهد گرفت امید است هرچه سریعتر تصمیمات متخذه به عمل تبدیل شود .

مهرآبادی با توجه به مسائل و مشکلات پروژه های مسکن مهر کاشان گفت : مسکن مهر کاشان جزء اولین پروژه های مسکن مهر کشور بوده که به متقاضیان واگذار شد که به منظور رفع مشکلات نیاز به اعتبارات بیشتری در این زمینه دارد .

قائم مقام وزیر در طرح مسکن مهر اعلام کرد: بحث آماده سازی پروژه ها، احداث مسجد ، مدرسه وکلانتری در محل مسکن مهر در اولویت قرار گیرد تا مشکلات مسکن مهر کاشان هرچه زودتر برطرف شود.

به گفته وی در سطح کشور دو میلیون ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تا به امروز یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد به پایان رسیده و تاکنون یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد افتتاح شده است.

مهرآبادی در این خصوص افزود: درصورت تکمیل پروژه ها مجموع افتتاح سال جاری مسکن مهر کشوربه ۲۰۰ هزار واحد خواهد رسید.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به یکصدو ۸۱ هزار واحد مسکن مهر سهم استان اصفهان گفت: حدود ۱۳۰ هزار واحد از مسکن مهر استان اصفهان تاکنون افتتاح شده وامید است تا پایان شهریور ماه سال ۹۵ تمامی پروژه ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات