مردم علاقه به زندگی در شهر دارند نه در بیابان!

مردم علاقه به زندگی در شهر دارند نه در بیابان!

http://www.bananews.ir/رییس انجمن انبوه‌سازان مسکن خوزستان گفت: مسکن مهر استان باید توسط دولت، ساماندهی و مشکلات این بخش حل شود و سپس به دنبال تعریف پروژه‌های جدید مانند مسکن اجتماعی و مسکن‌های حمایتی باشیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، فرشید پورحاجت اظهار کرد: برای ساخت مسکن مهر در استان، بررسی‌های مناسب برای نیازسنجی و امکان سنجی انجام نشد که این مساله موجب شد تا بسیاری از واحدهای مسکن مهر استان بدون متقاضی باشند.

وی افزود: بسیاری از واحدهایی که تحت عنوان «مسکن مهر» کلید خوردند و مراحل ساخت آن‌ها به خوبی پیش رفته است، بدون متقاضی هستند که باید به این مساله، رسیدگی و با ساماندهی مناسب این مسکن‌ها بخشی از مشکلات مسکن استان رفع شود.

پورحاجت تصریح کرد: یکی از دلایل ناکامی پروژه مسکن مهر خوزستان، ساخت و ساز در بیابان بوده و شرایط بد اقلیمی منطقه هم به نوعی موجب شده است تا این واحدها متقاضی کمی داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم دوست دارند در شهرها زندگی کنند نه در بیابان زیرا گرمای ۵۰ درجه هوا، شرجی ۷۰ درصد، مناطق خشک و بدون درخت زندگی را برای مردم سخت می‌کند و شادابی را از مردم می‌گیرد.

پورحاجت ادامه داد: در پروژه‌های مسکن مهری که در استان ایجاد شده است، شادابی دیده نمی‌شود و نمی‌توان از این مجموعه‌ها به عنوان یک شهر و مجموعه زنده نام برد زیرا باید در این واحدها علاوه بر خدمات زیربنایی و روبنایی از طریق ایجاد مناطق سبز و تفریحی به شادابی ساکنان مردم این مناطق کمک کرد.

وی در خصوص دیگر ایراداتی که به پروژه مسکن مهر استان وارد است، تصریح کرد: برای شناسایی پیمانکار ضعیف عمل شده است و خارج از توان و ظرفیت پیمانکاران برای آنها پروژه‌هایی تعریف کردند که این مساله مشکلاتی را به دنبال داشت.

 

ایسنا

    نظرات