تکمیل نمای مجتمع تجارت فردوسی، بدون ایمن سازی بنا!

تکمیل نمای مجتمع تجارت فردوسی، بدون ایمن سازی بنا!

http://www.bananews.ir/نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران آخرین وضعیت ایمن‌سازی مجتمع تجارت جهانی فردوسی را تشریح کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محمدمهدی تندگویان در خصوص آخرین وضعیت ایمن سازی مجتمع تجارت جهانی فردوسی با بیان اینکه در جلسه هفته گذشته سازمان نظام مهندسی، مشاور ایمن سازی این مجتمع معرفی شد گفت: شهردار ناحیه نیز بر روی ایمن سازی این مجتمع نظارت دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمای این مجتمع با وجود ناایمن بودنش کامل شده است، گفت: تقویت باربند، دیوارچینی و تقویت ستون از جمله مواردی بود که مالک بایستی در پروژه ایمن سازی مجتمع آنرا رعایت می‌کرد. اما به شهرداری منطقه نیز طی مکاتبه‌ای هشدار داده‌ایم که مالک این مجتمع در فرصت ایجاد شده برای ایمن سازی، نسبت به تکمیل نما اقدام کرده است.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه به هر حال مالک تا زمانیکه نسبت به ایمن سازی کامل ساختمان اقدام نکند پایان کار به آن تعلق نخواهد گرفت، گفت: واحدهای داخلی مجتمع را نیز نمی‌تواند به فروش برساند تا اینکه نسبت به تکمیل پروسه ایمن سازی ساختمان اقدام کند.

ساخت و بهره برداری از مجتمع تجارت جهانی فردوسی در حالی به دلیل ناایمن بودن سازه متوقف شده است که مالک این بنا،نمای ساختمان را در این مدت تکمیل کرده است.

 

ایسنا

    نظرات