پروژه‌های آماده افتتاح وزارت راه و شهرسازی در هفته دولت/ افتتاح ۱۳۲۷ پروژه حمل‌ و نقلی/ تحویل ۱۰۲ هزار واحد مسکن مهر٬ ۴ بیمارستان و ۱۴ پروژه مسکن و شهرسازی

پروژه‌های آماده افتتاح وزارت راه و شهرسازی در هفته دولت/ افتتاح ۱۳۲۷ پروژه حمل‌ و نقلی/ تحویل ۱۰۲ هزار واحد مسکن مهر٬ ۴ بیمارستان و ۱۴ پروژه مسکن و شهرسازی

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر آمار و تلفیق برنامه راه و شهرسازی از افتتاح ۱۳۲۷ پروژه حمل و نقلی با اعتبار ۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان و تحویل ۱۰۲ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، مهدی قربانی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و ادارات کل راه و شهرسازی در هفته دولت گفت: در حوزه حمل و نقل در مجموع یک هزار و ۳۲۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۷۴۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی افزود: ۱۲۵۰ پروژه در بخش جاده‌ای با اعتبار ۲۲۵۷ میلیارد تومان شامل ۳۶ کیلومتر آزادراه، ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه و باند دوم، ۴۴۵ کیلومتر احداث و بهسازی راه اصلی و ۴۰۰۶ کیلومتر احداث، بهسازی و آسفالت راه روستایی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ۹ پروژه در حوزه ریلی با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

قربانی همچنین از افتتاح ۱۱ پروژه در بخش هوایی با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان، ۴۵ پروژه در بخش دریایی با اعتبار ۳۷۹ میلیارد تومان و ۱۲ پروژه در بخش هواشناسی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

مدیرکل دفتر آمار و تلفیق برنامه وزارت راه و شهرسازی به پروژه‌های قابل افتتاح حوزه مسکن و شهرسازی در هفته دولت نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۰۱ هزار و ۹۷۰ واحد مسکن مهر، ۴ بیمارستان و ۱۴ پروژه در حوزه مسکن و شهرسازی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

 

 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات