افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی

افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی

http://www.bananews.ir/به گفته مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی فردا پنج شنبه -۵شهریورماه - هشت هزار و ۷۲۸ واحد مسکن مهر استان ،به بهره برداری می رسد. این در حالی است که ۳۰ کیلومتر از محور ساوه - بویین زهرا نیز همزمان زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir مجیدرضا نصرالله نژاد درباره جزییات بیشتر این خبر به خبرنگار ما گفت: واحدهای افتتاحی در این استان در شهرستان های اراک، مهاجران، ساوه، دلیجان، محلات و خمین واقع شده است.

وی در ادامه خبر داد: ۳۰ کیلومتر از باند دوم محور ساوه - بویین زهرا با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال با به کارگیری ۷۶ دستگاه آبروی دو متری و یک دستگاه سه دهانه ۲۰ متری و هشت کیلومتر از پروژه تعریض و احداث باند دوم محور اراک - فرمهین با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال به همراه هفت دستگاه آبروی دهانه دو متری نیز به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین از افتتاح ۲۰ کیلومتر از پروژه احداث باند دوم خمین - اراک با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت : همچنین قرار است در این سفر ۳۵ دستگاه پل دهانه کوچک دو تا چهار متری و یک دستگاه پل سه دهانه ۱۵ متری نیز به بهره برداری برسد.

نصرالله نژاد با اشاره به افتتاح پروژه مجتمع خدمات رفاهی گندم زار در کیلومتر ۵۴ محور اراک - سلفچگان تأکید کرد: مساحت کل این زمین یک هکتار بوده که دارای بخش های گوناگونی از قبیل خدمات رفاهی، جایگاه سوخت و ... است. کل اعتبار هزینه شده برای این ساختمان پنج میلیارد تومان گزارش شده است.

این مقام مسئول در پایان از اصلاح هشت هزار متر از خطوط ریلی ایستگاه راه آهن سمنگان خبر داد و افزود: این اقدام با هزینه ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات