سومین نشست از دفتر ششم سلسله نشست های موضوعی

سومین نشست از دفتر ششم سلسله نشست های موضوعی

 http://www.bananews.ir/سومین نشست از دفتر ششم سلسله نشست های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران(مادر تخصصی) روز دوشنبه مورخ ۹ شهریورماه ۹۴ برگزار می شود.

 به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،  سومین نشست از دفتر ششم سلسله نشست های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران(مادر تخصصی) در خصوص بررسی ساختار نهاد توسعه محله در راستای بازآفرینی شهری پایدار با عنوان «تسهیل­گری- تجارب دفاتر محله هرندی،باغ آذری، ارومیه و خزانه» روز دوشنبه مورخ ۹ شهریورماه ۹۴ از ساعت ۱۴ با سخنرانی خانم مهدیه پورشاد و آقای جمشید گراوند در سالن اجتماعات شرکت مادر به نشانی بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱ برگزار می گردد.

لازم به ذکر است آقای مهندس مجید روستا به عنوان دبیر علمی و خانم دکتر گیتی اعتماد، آقای دکتر پویا علاءالدینی و آقای دکتر واعظ مهدوی به عنوان اعضای پنل در این نشست حاضر می باشند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، دومین نشست از دفتر ششم سلسله نشست های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران (مادر تخصصی) در خصوص بررسی ساختار نهاد توسعه محله در راستای بازآفرینی شهری پایدار با عنوان « تجارب دفاتر نوسازی» روز دوشنبه مورخ ۱۹ مردادماه ۹۴ از ساعت ۱۴ با سخنرانی آقای دکتر بهمن ادیب زاده در سالن اجتماعات شرکت مادر به نشانیبالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱ برگزار می گردد.

لازم به ذکر است آقای مهندس مجید روستا به عنوان دبیر علمی و آقایان دکتر پرویز پیران و دکتر علی فرزین به عنوان عضو پنل در این نشست حاضر می باشند.

    نظرات