واکنش دنیامالی به منع حضور اعضای شوراها در انتخابات نظام مهندسی

واکنش دنیامالی به منع حضور اعضای شوراها در انتخابات نظام مهندسی

http://www.bananews.ir/رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران، گفت: منع حضور اعضای شوراهای شهر و روستا در انتخابات سازمان نظام مهندسی، مغایر با قانون است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.irاحمد دنیا مالی در جریان یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورا با اشاره به انتخابات سازمان نظام مهندسی، گفت: اینکه عضویت در شورا های شهر و روستا شغل محسوب می شود، در این یکی دو سال اخیر همواره مردود بوده است و اخیرا هم وزیر راه و شهرسازی بخشنامه‌ای مبنی بر منع حضور اعضای شورا و کارکنان شهرداری در انتخابات سازمان نظام مهندسی به واسطه دو شغله بودن صادر کرده است.

وی ادامه داد: این امر مغایر قانون است چرا که عضویت در شورا شغل محسوب نمی‌شود و ما باید از حقوق حقه همه شورایی‌های کشور دفاع کنیم.

رییس کمیسیون عمران شورا اظهار داشت: این که بر اساس ماموریت های سازمان نظام مهندسی اعضای شورا نمی توانند در این انتخابات شرکت کنند جای حرف دارد.

بر اساس گزارش سایت شورای شهر تهران، دنیا مالی همچنین تصریح کرد: من امیدوارم در این دوره که دوره چهارم شورا است بتوانیم این موضوع را حل کنیم که عضویت در شورا شغل محسوب نمی شود و این موضوع را در مسائل مختلف از فدراسیون ها گرفته تا موضوعات دیگر دخالت ندهیم.

 

ایسنا

    نظرات