تامین مسکن خانواده‌های دو معلول سرعت می‌گیرد

تامین مسکن خانواده‌های دو معلول سرعت می‌گیرد

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان زمین و مسکن گفت: تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر به سرعت عملیاتی می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، سید محمد پژمان اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت برای تامین مسکن خانواده‌های دارای دو فرد معلول و بیشتر، مسوولیت تامین زمین در کل کشور به عهده‌ی سازمان زمین و مسکن است.

وی افزود: در بسیاری از نقاط کشور زمین‌هایی را به این منظور اختصاص داده‌ایم یا در حال تحویل هستیم و هیچ دغدغه‌ای در خصوص تامین زمین برای این منظور وجود ندارد.

پژمان با بیان این‌که مباحث تامین مالی ساخت مسکن برای خانواده‌های دو معلول بر عهده بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن است، تاکید کرد: این سازمان‌ها منابعی را به این قضیه اختصاص داده‌اند، تتمه آن هم توسط خیرین و مسکن‌سازان تامین می‌شود و آنها هم قبول کرده‌اند در این مساله سهیم باشند.

مدیرعامل سازمان زمین و مسکن گفت: این برنامه به سرعت عملیاتی شده تا در زمان بسیار کوتاه واحدها آماده شوند و خانواده‌هایی که شرایط دشواری هم دارند در این خانه‌ها اسکان یابند.

انوشیروان محسنی بندپی تیرماه سال جاری اظهار کرد:‌ سال گذشته تفاهم‌ نامه‌ای بین بنیاد مستضعفان، وزارت مسکن و سازمان بهزیستی به امضا رسید که بنا داریم براساس این تفاهم‌نامه ۱۱ هزار خانواده دارای دومعلول را صاحب مسکن کنیم. در این زمینه بنیاد مستضعفان ۱۵ میلیون تومان، سازمان بهزیستی ۱۰ میلیون تومان و خیرین مبلغ ۵ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی مددجویی کمک خواهند کرد.

 

ایسنا

    نظرات