نیاز به ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر مسجدسلیمان

نیاز به ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن مهر مسجدسلیمان

http://www.bananews.ir/مدیر راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل واحدها و امکانات سایت مسکن مهر شهرستان نیاز است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، علی عیدی وندی اظهار کرد: این اعتبار برای تکمیل واحدهای نیمه کاره، فضای آموزشی، فضای سبز و امکانات زیربنایی مانند آب، برق و تلفن سایت مسکن مهر این شهرستان نیاز است.

وی افزود: تاکنون ۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان داده شده که در این واحدها ساکن هستند و امکانات روبنایی و زیربنایی به صورت نسبی برای آن‌ها فراهم است.

عیدی وندی تصریح کرد: واحدهای باقیمانده سایت مسکن مهر شهرستان حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند ساخت آن‌ها ادامه دارد. در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال ۹۵ ساخت این واحدها به اتمام خواهد رسید. همچنین پیشرفت فیزیکی محوطه سازی و فضای سبز این سایت‌ها ۶۵ درصد است و نیازمند تامین اعتبار در این زمینه هستیم.

عیدی وندی بیان کرد: ۴ مدرسه در سایت مسکن مهر مسجدسلیمان وجود دارد که ساخت آنها در مجموع ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در حال اجرا هستند؛ یک مسجد نیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در سایت مسکن مهر در حال ساخت است.

 

ایسنا

    نظرات