نرخ اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۵۹۰ تا ۷۰۷ هزار ریال

نرخ اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۵۹۰ تا ۷۰۷ هزار ریال

http://www.bananews.ir/۸۳ میلیون ورقه بهادار در حالی که امروز چهارشنبه در ۱۷ هزار و ۱۲۵ نوبت معامله شد که شاخص کل فرابورس رشد ۹٫۵ واحدی را تجربه کرد ضمن آنکه نرخ اوراق تسهیلات مسکن با کاهش قیمت در بازه ۵۹۰ تا ۷۰۷ هزار ریال دست به دست شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، در معاملات نیمه مهرماه بازار فرابورس ایران، ۸۳ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۴۲۰ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال در ۱۷ هزار و ۱۲۵ نوبت داد و ستد شد.

در روز جاری(شاخص فرابورس) آیفکس با ۹٫۵ واحد رشد در جایگاه ۶۷۳٫۱۴ واحدی قرار گرفت و پتروشیمی مارون و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در این وضعیت داشتند.

بیشترین حجم معاملات امروز مربوط به معامله ۶ میلیون و ۹۹۰ هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بود و بیشترین ارزش معاملات امروز به میزان ۱۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در اختیار پالایش نفت تهران بود.

این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام سرمایه گذاری مسکن زاینده رود و پس از آن پالایش نفت لاوان و تهران بود و نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، بانک دی، پالایش نفت لاوان، قند شیروان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، پگاه فارس و پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

از سوی دیگر، قند شیروان، قند چهارمحال و بیمه کوثر با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله یک میلیون و ۲۱۰ هزار سهم، بیشترین حجم معاملات صندوق های قابل معامله (ETF) را از آن خود کرد و اوراق مرابحه سه ماهه مگاموتور با داد و ستد ۵۴ هزار و ۵۴ ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه ۱۹ مهرماه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

 

ایرنا

    نظرات