احتمال وجود دریاخواری در حریم شهر بوشهر

احتمال وجود دریاخواری در حریم شهر بوشهر

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: احتمال می دهیم دریاخواری‌های بوشهر در حریم شهر باشد ولی بقیه نقاط جنوب کشور در حال بررسی هستند که به محض ارایه‌ی گزارش‌ها آن‌ها را منتشر می کنیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محمد پژمان درخصوص اخبار منتشر شده از دریاخواری‌های جنوب کشور اظهار کرد: جاهایی که دریاخواری صورت گرفته اگر در محدوده و حریم شهرها باشد ما پیگیری می‌کنیم اما اگر خارج از شهرها باشد ارتباطی به ما ندارد.

وی افزود: طبق تحقیقات و گزارش‌هایی که صورت گرفته احتمال می دهیم دریاخواری‌های بوشهر در حریم شهر باشد ولی بقیه نقاط در حال بررسی هستند که به محض ارایه‌ی گزارشها آنها را منتشر می کنیم.

پژمان هم‌چنین درخصوص برخی نارضایتی‌ها از تاسیسات روبنایی و فنی مسکن ویژه تهرانسر گفت: مشکل خاصی به ما منعکس نشده است. اگر هم مشکلی باشد به محض بهره برداری برطرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره مسکن خانواده‌های دارای دو فرد معلول گفت: مسکن خانواده های دو معلول با قوت دنبال می‌شود که امیدواریم حداکثر در یک بازه دو ساله به اتمام برسد. سه چهار دستگاه در حال اجرا و تامین مالی پروژه هستند که امیدواریم این همکاری به عنوان یک اقدام مشترک انجام شود.

 

ایسنا

    نظرات