گران‌ترین و ارزان‌ترین آپارتمان‌های تهران + جدول

گران‌ترین و ارزان‌ترین آپارتمان‌های تهران + جدول

http://www.bananews.ir/در حالی که یک واحد مسکونی ۳۴۶ متری نوساز در محله ولنجک تهران ۵ میلیارد و ۹۵۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، در محله مختاری با ۸۰ میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان ۵۰ متری ۸ سال ساخت خریداری کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، مقایسه‌ای نسبی بین قیمت گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در شهر تهران صورت گرفته که در جدول زیر آمده است.

{jathumbnail off}

http://www.bananews.ir/

البته در این بررسی خانه های استثنایی و فوق‌لوکس مورد بررسی قرار نگرفته‌اند و سعی شده استانداردهای این آپارتمان‌ها در حد عرف باشد.

بنابراین گزارش، در حالی که معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از وجود ۲۴۰ هزار واحد مسکونی خالی در شهر تهران خبر می‌دهد، یک کارشناس مسکن معتقد است عمده خانه‌های خالی مربوط به واحدهای مسکونی لوکس شمال شهر است.

محمد عدالت‌خواه اظهار کرد: در قسمت لوکس‌سازی خانه بیش از نیاز بازار ساخته شده است. این خانه‌ها که عمدتا برای سودآوری ساخته شده‌اند بیش از تقاضا هستند و مشتری برای آنها وجود ندارد.

با این حال یک مشاور املاک گفت: با این‌که طی دو سه سال اخیر به دلیل رکود مسکن، خرید و فروش خانه‌های لوکس بسیار کم شده، اما هنوز کسانی هستند که این خانه‌ها را خریداری می‌کنند. برخی خانه‌های لوکس، نوساز هستند و این نشان می‌دهد هنوز مشتری برای این خانه‌ها وجود دارد و اگر این‌طور نبود سازندگان طی دو سه سال اخیر اقدام به ساخت این خانه‌ها نمی‌کردند.

 

ایسنا

    نظرات