آغاز عملیات آسفالت خیابان‌های مسکن مهر شهر لار در لارستان

آغاز عملیات آسفالت خیابان‌های مسکن مهر شهر لار در لارستان

http://www.bananews.ir/مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از آغاز عملیات تکمیل آسفالت خیابانهای مسکن مهر قلات خانی شهر لار خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir علی اصغر افتخار در خصوص وضعیت مسکن مهر شهر لار گفت: در شهر لار ۲۱۴۶ واحد مسکن مهر ساخته شده است و طبق قرارداد اولیه منعقده با تعاونی ها ساخت واحدهای مسکن مهر و همچنین آماده سازی شامل اجرای جداول، تکلبه، زیرسازی و آسفالت، اجرای فضای سبز و دفع آبهای سطحی تا مرحله تحویل به شهرداری به عهده تعاونی های مسکن است و تا قبل از این مرحله عملا ماموریت تعاونیهای مسکن به پایان نرسیده است.

وی افزود: طی چند سال اخیر اداره کل راه وشهرسازی لارستان در جهت کمک به تامین هزینه های تعاونی های مسکن مهر طی مکاتباتی که با وزارتخانه داشته در چند مرحله موفق به دریافت اعتباراتی در قالب یارانه شده است.

وی ادامه داد: در مسکن مهر قلات خانی شهر لار تا کنون بالغ بر پانزده میلیارد ریال یارانه اختصاص یافته است که در بخش اجرای راههای دسترسی و آسفالت معابر هزینه شده و عملیات دفع آبهای سطحی ان به طول ۳۰۰ متر به زودی اغاز خواهد شد.

افتخارگفت: یکی دیگر از اقدامات مهم این اداره کل در زمینه کمک به مسکن مهر قلات خانی تخصیص اعتبار به منظور تکمیل عملیات آسفالت معابر و همچنین تکمیل باند رفت و برگشت ورودی شرقی است که هم اکنون در حال انجام است.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات