آغاز فعالیت رسمی "تهران‌ایر" با ۱۱ ایرباس از اواخر امسال

آغاز فعالیت رسمی "تهران‌ایر" با ۱۱ ایرباس از اواخر امسال

http://www.bananews.ir/مدیرعامل هواپیمایی تهران‌ایر از آغاز فعالیت رسمی این ایرلاین از پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۱۱ فروند ایرباس ۳۴۰ و ۳۲۱ ناوگان تهران‌ایرکه عمر زیر ۱۵ سال دارند، پروازهای داخلی، منطقه و دوربرد را انجام می‌دهند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)، محمدعلی ایلخانی اظهار کرد: از یک سال و نیم قبل کار راه‌اندازی شرکت هواپیمایی تهران‌ایر استارت خورد که در طول این مدت این ایرلاین شکل گرفت و ناوگان مورد نیاز را انتخاب کردیم.

وی با بیان این‌که به‌طور رسمی این موضوع را به اطلاع سازمان هواپیمایی کشوری رسانده‌ایم، افزود: تا پایان سال فعالیت تهران‌ایر با تعدادی هواپیمای ایرباس در مسیرهای داخلی و خارجی آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که تهران‌ایر با چه تعداد هواپیما کار خود را آغاز می کند، بیان کرد: ناوگان تهران‌ایر در حال حاضر متشکل از ۴ ایرباس ۳۴۰ و هفت ایرباس ۳۲۱ است.

وی در خصوص عمر این هواپیماها هم گفت: هواپیماهای ایرباس ۳۴۰ تولید سال ۲۰۰۷ میلادی به بعد هستند و ایرباس‌های ۳۲۱ نیز زیر ۱۵ سال عمر دارند.

مدیرعامل هواپیمایی تهران ایر یادآور شد: از هواپیماهای ایرباس ۳۴۰ برای انجام پرواز به مسیرهای خارجی (دوربرد) و از هواپیماهای ایرباس ۳۲۱ برای مقاصد داخلی و کشورهای منطقه استفاده خواهیم کرد.

 

تسنیم

    نظرات