مهندسی انتخابات نظام مهندسی مطابق با قوانین بود

مهندسی انتخابات نظام مهندسی مطابق با قوانین بود

http://www.bananews.ir/مدیرکل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای گفت: انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی در دوره اخیر به طور کامل و اصولی اجرا شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir منوچهر شیبانی اصل گفت: بسیاری ازنکات قانونی که در دورهای قبل به دلایلی‌ از آن غفلت شده بود در انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی دوره اخیر به طور کامل اجرا شد.

وی ادامه داد:ماده ۱۰ قانون که فقط رسته‌های اصلی برای ورود به هیئت مدیره‌های سازمان نظام مهندسی مجاز می‌دانست به طور کامل اجرایی شد، ضمن آن که مدارک طی یک فرآیندی بر اساس قانون به صورت مدرن‌تر نسبت به دوره‌های قبل اخذ شد.

وی با اشاره به ماده ۱۲۳ موارد نظریه‌های وزیر راه و شهرسازی افزود:بر همین اساس عدم حضور پرسنل وزارت راه و شهرسازی در انتخابات هیئت مدیره سازمان‌های نظام مهندسی رعایت شد.

مدیر کل دفتر سازمان‌های مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای یادآور شد: از یک سو جنبه‌های دقت بیشتری برای اجرای انتخابات اخیر مطرح شد و از سوی دیگر در فاصله دوره قبل تا این دوره بحث معرفی ناظر توسط سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و به تبع‌ آن انباشت مبالغ سنگینی در سازمان‌ها و هزینه کرد مبالغ یک انگیزه خاصی را برای فعالیت در سازمان‌ها به وجود آورد.

 

باشگاه خبرنگاران

    نظرات