تحویل واحدهای مهر سمنان پس از سه سال تأخیر

تحویل واحدهای مهر سمنان پس از سه سال تأخیر

http://www.bananews.ir/‌فرمانداری و رئیس شورای مسکن شهرستان سمنان از تحویل ۳۲ واحد از واحدهای مسکن مهر این شهرستان تا هفته آینده خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،  سیدعباس دانایی در بازدید از واحدهای در دست ساخت مسکن مهر این شهرستان، اظهار کرد: این واحدها که در حال حاضر آخرین مراحل تکمیل را طی می‌کنند، حداکثر تا پایان نیمه اول آذرماه به صاحبان آنها تحویل می‌شوند.

رئیس شورای مسکن شهرستان سمنان با بیان اینکه این واحدها می‌بایست اواخر سال ۹۱ تحویل صاحبان‌شان می‌شدند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلایل فنی و عدم این واحدها با نزدیک به سه سال تأخیر تحویل مالکان‌شان می‌شوند.

وی‌ از هماهنگی‌های لازم برای رفع نیازهای زیرساختی این واحدها خبر داد و افزود: در همین راستا انشعابات آب و برق این واحدها وصل شده است.

فرماندار سمنان از عدم گازرسانی به این واحدها خبر داد و اضافه کرد: تلاش ما بر این است که شرکت گاز نیز در آذرماه جاری، با اتمام لوله‌کشی به این واحدها‌ گاز مورد نیاز ساکنان این واحدها را نیز تامین کند.

رئیس شورای مسکن شهرستان سمنان با اشاره به مشکلات سایت مسکن مهر در این شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بالای سایت مسکن مهر سمنان و اسکان جمعیت زیادی در ۱۲ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده در سمنان، انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان، رفع مشکلات ساکنان شهرک مهر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دانایی با بیان اینکه بیش از ۳۳ هزار واحد مسکن مهر در سطح استان سمنان ساخته شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار از این واحدها در سایت مسکن مهر شهر سمنان احداث و تحویل متقاضیان شدند.

 

ایسنا

    نظرات