مسکن مهر بدون لیدر و سرگروه به اتمام نمی‌رسد/ پرونده مسکن مهر سال ۱۴۰۴ بسته می‌شود

مسکن مهر بدون لیدر و سرگروه به اتمام نمی‌رسد/ پرونده مسکن مهر سال ۱۴۰۴ بسته می‌شود

http://www.bananews.ir/عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نبود یک لیدر و سرگروه باعث شده تا پرونده مسکن مهر بسته نشود، گفت: با این روند پروژه مسکن مهر تا سال ۱۴۰۴ هم ادامه دارد، پس ورود رئیس‌جمهور می‌تواند راهگشای این مشکل باشد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)،  علیرضا خسروی  در پاسخ به این سؤال که مشکل پروژه مسکن مهر را در چه می‌بینید که هم‌چنان بسته شدن پرونده این پروژه را در هاله‌ای از بهام قرار داده است، گفت: دلیل اصلی به پایان نرسیدن پروژه مسکن مهر، نبود یک متولی و سرگروه است تا از وزارتخانه های راه و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و نیرو بخواهد به وظایف خود به درستی عمل کنند تا این پروژه به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه این لیدر و سرگروه می‌تواند رئیس‌جمهوری و یا معاون اول رئیس‌جمهوری باشد، تأکید کرد: چنانچه شخص روحانی برای حل مشکل پروژه مسکن مهر ورود کند، می‌تواند از وزارتخانه‌هایی که درگیر پروژه مسکن مهر هستند، بخواهد که مشکل را زودتر حل کنند و متقاضیان خشنود شوند.

نماینده مردم سمنان با تأکید بر اینکه اتمام پروژه مسکن مهر جزء مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: اگر رئیس‌جمهوری ورود نکند، با پیش‌بینی‌هایی که بنده انجام داده‌ام، قطعاً پرونده مسکن مهر تا سال ۱۴۰۴ هم به طول می‌انجامد.

مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده اند که پرونده مسکن مهر سال ۹۵ بسته می شود.

خسروی از تشکیل جلسات رفع مشکلات خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر میان اعضای کمیسیون عمران و مقامات مسئول در دو شهر پردیس و پرند نیز خبر داد و گفت: مدتی است که جلسات خوبی میان اعضای کمیسیون عمران مجلس و مقامات مسئول و ذی‌نفعان در پروژه مسکن مهر برگزار می‌شود، تا هر چه زودتر تکلیف واحدهای مسکن مهر در دو شهر پردیس و پرند روشن شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: در این جلسات بحث تأمین منابع مالی و اتمام زیرساخت‌های مسکن مهر مطرح شد و خوشبختانه در جلسات مزبور ذیفنعان پروژه مسکن مهر مثل فرماندار پردیس و پرند، نماینده شرکت ملی گاز، نمایندگان وزارت نیرو و راه‌ و شهرسازی و همچنین مدیران عامل شهر پردیس و پرند حضور داشتند، تا تکلیف خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر هرچه سریع‌تر روشن شود.

 

فارس

    نظرات