مجلس با گرانی‌های غیرقانونی مسکن مهر برخورد می‌کند

مجلس با گرانی‌های غیرقانونی مسکن مهر برخورد می‌کند

http://www.bananews.ir/عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که گرانی‌های مسکن مهر غیرقانونی است، گفت: به مدیران عامل شرکت‌های عمران پردیس و پرند نسبت به هرگونه افزایش غیرقانونی مسکن مهر تذکر داده‌ایم و حتما با این مسئله برخورد می‌کنیم.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ علیرضا خسروی با بیان این‌که متقاضیان مسکن مهر می‌توانند در خصوص گرانی‌ واحدهای است طرح شکایت کنند، خاطرنشان کرد: قرار بر این بود که واحدهای مسکن مهر به‌صورت غیرقانونی گران نشود، چراکه قیمت‌ها مقطوع است.

وی ادامه داد: همه متقاضیان مسکن مهر آورده‌های خود را پرداخت کرده‌اند و نباید شرکت عمران شهرهای جدید این کار -گرانی غیرقانونی مسکن مهر- را انجام دهند.

وی با اشاره به دعوت از مدیرعامل شرکت عمران پردیس به مجلس برای بررسی مشکلات واحدهای مسکن مهر این شهر، گفت: جلساتی با مدیران عامل شرکت‌های عمران پردیس و پرند و مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان برگزار شد که دو آیتم از جلسات باقیمانده است؛ یکی قیمت نهایی و دیگری این‌که واحدهای مسکن مهر را تکمیل کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: قرار بر این نبوده که قیمت‌ها را گران کنند و نمایندگان مجلس به شرکت‌های عمران پرند و پردیس در خصوص هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی تذکر داده‌اند و حتما با این قضیه برخورد می‌کنیم.

 

تسنیم

    نظرات