تحویل ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر گیلان به متقاضیان/ اتمام پرونده مسکن‌مهر، نیمه اول سال آینده

تحویل ۸۰ درصد واحدهای مسکن مهر گیلان به متقاضیان/ اتمام پرونده مسکن‌مهر، نیمه اول سال آینده

http://www.bananews.ir/مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با اشاره به این که تاکنون ۸۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر در این استان به بهره‌برداری رسیده‌است، اعلام کرد: بیشتر واحدهای باقی‌مانده تا آخر امسال تحویل متقاضیان می‌شود و در نهایت نیمه اول سال آینده کل پروژ‌ها مسکن مهر گیلان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ شعبانعلی خاوری در خصوص پروژه‌های مسکن مهر استان گیلان گفت: از مجموع ۶۹ هزار و ۸۳۳ واحد مسکن مهر استان، ۴۶ هزار و ۹۳۹ واحد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۲۲ هزار و ۸۹۴ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر هستند.

وی افزود: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر تاکنون ۳۶ هزار و ۵۵۴ واحد به بهره‌برداری رسیده و ۱۰ هزار و ۳۸۵ واحد باقی‌‌مانده است که امیدواریم مابقی این رقم یعنی حدود ۸ هزار واحد را تاپایان امسال افتتاح کنیم. بهره‌برداری از بقیه واحدها به سال آینده موکول می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درباره وضعیت مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان گفت: از مجموع ۲۲ هزار و ۸۹۴ واحد در این شهرها، تاکنون ۱۹ هزار و ۲۱۶ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: از ۳۶۷۸ واحد باقی‌مانده سعی می‌کنیم، پروژه‌های مربوط به خودمالکین را همین امسال تحویل متقاضیان بدهیم و مابقی پروژه نهایتا در شش ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی

    نظرات