افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی تا دو ماه آینده / پیشرفت ۸۳ درصدی سایت مسکن مهر استان

افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر آذربایجان غربی تا دو ماه آینده / پیشرفت ۸۳ درصدی سایت مسکن مهر استان

http://www.bananews.ir/مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir داریوش نصر در این خصوص گفت : آذربایجان غربی درکل دارای ۵۱ هزار و ۷۹۴ واحد مسکن مهر است که از این تعداد ۴۰ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی متعلق به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۱۱ هزار و ۴۰ هزار واحد مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر هستند.

نصر در ادامه تأکید کرد که از کل تعداد واحدهای استان ۲۹ هزار و ۴۲۵ واحد افتتاح و به متقاضیان تحویل داده شده‌است.

نصر در ادامه از پیشرفت فیزیکی ۸۳ درصدی سایت مسکن مهر استان خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود که دو هزار واحد مسکونی دیگر نیز در بهمن ماه سال جاری به متقاضیان تحویل داده شود.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی در بخشی از سخنانش اعلام کرد که از مجموع واحدهای مسکن مهر استان ۲۶ هزار و ۳۹ واحد در قالب تعاونی و سه جانبه بوده و مابقی واحدها در قالب خودمالک و گروهی هستند.

این مقام مسئول همچنین خبر داد: تمامی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر استان- بجز پروژه‌هایی که در سال گذشته و امسال در شهر مهاباد واگذار شده‌اند- در نیمه اول سال آتی به بهره‌برداری خواهند رسید.

نصر با بیان اینکه عمده واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان در شهرهای ارومیه و مهاباد است گفت: عدم وجود شبکه فاضلاب در اکثر سایت‌های مسکن مهر، عدم تکمیل آماده‌سازی در سایت‌های بزرگ از جمله ارومیه و مهاباد، سرعت بسیار کند عملکرد شرکت‌های تعاونی که البته دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد هستند و همچنین در برخی پروژه‌ها عدم تکمیل آورده اعضا از مهمترین مشکلات واحدهای باقیمانده به شمار می‌رود.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات