احداث تمامی واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر۲۵ هزار نفر/ واگذاری مابقی واحدها در نیمه نخست ۹۵

احداث تمامی واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر۲۵ هزار نفر/ واگذاری مابقی واحدها در نیمه نخست ۹۵

http://www.bananews.ir/مدیرکل اداره راه و شهرسازی قزوین از تکمیل واحدهای مسکن مهر این استان تا پایان سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ حامد مانی‌فر درباره شرایط مسکن مهر استان اعلام کرد: قزوین در کل دارای ۶۰ هزار واحد مسکن مهر است که ۴۴ هزار و ۹۸۰ واحد آن برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، پنج هزار و ۶۱۱ واحد برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و ۹ هزار و ۴۰۹ واحد دیگر نیز متعلق به بافت فرسوده است.

مانی‌فر در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۴۶ هزار و ۲۹۰ واحد از سایت مسکن مهر استان به افتتاح رسیده است، افزود: از بین واحدهای افتتاح شده ۳۱ هزار و ۲۷۰ واحد متعلق به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، ۶ هزار و ۹۱۱ واحد دیگر متعلق به بافت فرسوده و مابقی مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

وی همچنین افزود: درحال حاضر تنها عملیات تکمیل و احداث۱۳ هزار و ۷۱۰ واحد از مسکن مهر قزوین باقیمانده است که آن نیز متعلق به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی قزوین در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: براساس پیش‌ببنی‌های انجام شده قرار است ۱۰ هزار واحد از تعداد باقیمانده تا پایان امسال و مابقی تا نیمه نخست سال ۹۵ به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شود.

این مقام مسئول در تشریح بیشتر جزییات پروژه مسکن مهر استان بیان کرد: تاکنون ۲۲ هزار و ۴۱۸ واحد در شهرستان محمدیه، یکهزار و ۸۸۳ واحد در تاکستان، دوهزار و ۸۰۰ واحد در آبیک و چهار هزار و ۱۶۹ واحد به افتتاح رسیده‌است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۵۹ واحد دارای قرارداد تعاونی‌، هشت هزار و ۴۷ واحد تفاهم‌نامه سه‌جانبه و ۱۲ هزار و ۷۶۴ واحد خودمالک گزارش شده است.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات