مقاوم سازی ۱۶۰۰ واحد مسکونی در لرستان/ قدردانی نماینده خرم‌آباد از اداره کل راه و شهرسازی لرستان

مقاوم سازی ۱۶۰۰ واحد مسکونی در لرستان/ قدردانی نماینده خرم‌آباد از اداره کل راه و شهرسازی لرستان

http://www.bananews.ir/معاون بنیاد مسکن استان لرستان گفت از مقاوم سازی ۱۶۰۰ واحد مسکونی روستایی استان لرستان خبر داد این در حالی است که نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش‌های اداره‌کل راه و شهرسازی لرستان در اجرای موفق بسیاری از پروژه‌های عمرانی و راهی خرم‌آباد قدردانی کرد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir معاون بنیاد مسکن استان لرستان با اشاره به مقاوم سازی بسیاری از واحدهای مسکونی روستایی استان گفت: ۱۶۷ هزار و ۶۴۱ واحد مسکونی در استان لرستان وجود دارد که تاکنون حدود ۹۵ هزار و ۶۴۸ واحد مسکونی معادل ۵۷ درصد مقاوم‌سازی شده است.

کامران امیری افزود: از سهمیه سال ۹۳ تاکنون، حدود یکهزار و ۶۰۰ واحد از مسکن‌های روستایی استان لرستان مقاوم‌سازی شده است.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه تسهیلات پرداختی سال ۹۳ به متقاضیان ۱۵ میلیون تومان بوده است، عنوان کرد: کل سهمیه سال ۹۳، پنج هزار و ۸۰۰ واحد بوده، آن چه تاکنون به استان ابلاغ‌شده حدود سه هزار واحد است که تاکنون از این میزان هزار و ۶۰۰ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به منازل مسکونی غیر مقاوم استان، بیان کرد: ۷۱ هزار و ۹۹۳ واحد مسکونی معادل ۴۳ درصد تاکنون مقاوم‌سازی نشده‌ است.

همچنین در خبری دیگر ایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد با اشاره به پیگیری های مجدانه و زحمات بی وقفه اداره‌کل راه وشهرسازی لرستان در راستای بهبود وضعیت محورهای ارتباطی استان و پروژه مسکن مهر، از توجه و رسیدگی وی به مشکلات حوزه شهرستان خرم آباد تشکر و قدردانی کرد.

در مراسم هفته حمل ونقل و راهداری لرستان نیز که با حضور مسئولان استانی وشهری برگزار شد، از حبیب الله جمشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد به عنوان راهدار نمونه تجلیل به عمل آمد.

 

پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی

    نظرات