یشرفت مناسب پروژه‌های شهر جدید پردیس علی‌رغم محدودیت‌ها

یشرفت مناسب پروژه‌های شهر جدید پردیس علی‌رغم محدودیت‌ها

http://www.bananews.ir/سرپرست مدیریت توسعه و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور پیشرفت شرکت عمران شهرهای جدید را در ساخت و تکمیل سایت مسکن مهر پردیس خوب ارزیابی کرد و گفت: سرعت انجام پروژه‌ها با توجه به مشکلات و محدودیت‌های موجود در این شهر بسیار مطلوب و رضایت‌بخش است.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ علی صفدری پس از بازدید از سایت مسکن مهر شهر جدید پردیس اعلام کرد: در این بازدید نحوه تعامل شرکت عمران شهرهای جدید با سایر دستگاه‌ها در ساخت و تحویل واحدها به متقاضیان از سوی مسئولین ارائه شد که نشان می‌دهد این شرکت با برخورداری از برنامه‌ای منظم نه تنها کار ساخت واحدها بلکه تمامی زیرساخت‌های لازم شهری را به انجام رسانده و توانسته تمامی شرایط اسکان را تا حد توان به طور همزمان برای شهروندان ایجاد کند.

صفدری افزود: شرکت عمران شهرهای جدید با توجه به کمبود منابع و شرایط اقتصادی دشوار کشور در سال‌های اخیر تاکنون پیشرفت خوبی به ویژه در پردیس داشته و با ساخت زیرساخت‌های شهری ازجمله جاده، تونل و خیابان با توجه به اینکه بعضی از آنها برعهده سایر بخش‌ها بوده است اقدامات خوبی را در این دو سال گذشته انجام داده است.

وی در ادامه با تأکید بر مدیریت خوب و کنترل شده این بخش افزود: این توانایی قطعا بیانگر اتمام به موقع پروژه‌ها و پیشبرد سایر مراحل در زمان تعییین شده خواهد بود.

سرپرست مدیریت توسعه و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در بخش دیگری از سخنانش درخصوص بلوک‌های باقی‌مانده در پردیس بیان کرد: با وجود اینکه از دور تنها جسمی سیمانی از این بلوک‌ها دیده می‌شود ولی وقتی از نزدیک آن را بررسی می‌کنیم با پروژه‌ای زنده با پیشرفت خوب به همراه تمام خدمات زیربنایی و روبنایی‌اش مواجه می‌شویم که خود جای خوشحالی و رضایتمندی دارد.

صفدری همچنین با توجه به برنامه از پیش تعیین شده برای طرح‌های عمرانی پردیس بیان کرد: با توجه به افتتاحات موجود تا پایان سال و پیشرفت فیزیکی فعلی پروژ‌ه‌ها می‌توانیم سرعت تکمیل طرح‌ها را خوب و مناسب ارزیابی کنیم.

این مقام مسئول در پایان افزود: این پروژه بدون شک طرحی بزرگ است که امیدواریم با سرمایه‌گذاری مناسب و همت و شتاب مدیران و مسئولانی که در مجموعه حضور دارند طبق برنامه زمانبندی به نتیجه مطلوب نهایی برسد.

 

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

    نظرات