طراحی مبلمان بافت تاریخی منطقه ۱۲

طراحی مبلمان بافت تاریخی منطقه ۱۲

http://www.bananews.ir/معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تامین روشنایی نقاط بی دفاع شهری در محلات هرندی،امام زاده یحیی(ع)، بازار و دروازه شمیران در طرح انضباط اجتماعی منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ مجتبی عبداللهی گفت: روشنایی ۲۶۹ محور از فضاهای بی دفاع شهری منطقه ۱۲ در محلات هرندی،امام زاده یحیی(ع)، بازار و دروازه شمیران تامین شده است که در محله هرندی با ۸۱درصد، بازار تهران ۵۵درصد، امامزاده یحیی ۱۰۰درصد و دروازه شمیران ۲۰درصد پیشرفت داشته است.

به گفته عبداللهی تامین روشنایی فضاهای بی دفاع شهری در منطقه ۱۲ با همکاری شرکت های برق خیام و مولوی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به این که نورپردازی های بناهای تاریخی و مهم در منطقه ۱۲ از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است،به ذکر برخی از آنها پرداخت و گفت: طراحی نورپردازی میدان مشق و بناهای واقع در آن، طراحی نورپردازی بانک سپه و بانک تجارت شعبه میدان امام خمینی(ره)، طراحی نورپردازی بناهای واجد ارزش و شاخص محور ناصرخسرو، اجرای نورپردازی مساجد ثامن الائمه و مسجد نور در محور ناصرخسرو، طراحی نورپردازی ورودی اصلی و نمای جداره غربی و شمالی کاخ دادگستری، طراحی و نورپردازی موزه عبرت و سردر قورخانه و سردر پارک امین الدوله و نمای خارجی خانقاه شیخ صفی علیشاه و... از جمله فعالیت سازمان زیباسازی در زمینه نورپردازی در منطقه ۱۲ بوده است.

عبداللهی در ادامه تصریح کرد: حذف زوائد مبلمان موجود، طراحی مبلمان برای محور ۱۵ خرداد و همچنین طراحی مبلمان بافت تاریخی منطقه ۱۲(محورهای اطراف بازار) هم از پیشرفت ۹۴ درصدی برخوردار است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: ارتقای کیفی میدان مشق(خیابان کوشک مصری- ضلع شرقی و غربی) و مرمت زورخانه شهید عراقی نیز در حال اتمام است.

بنابر گزارش سایت شهرنوشت،‌وی در خصوص انجام مبلمان شهری در منطقه ۱۲ گفت: ساماندهی و بهسازی عناصر مبلمان شهری در بافت تاریخی محدوده میدان مشق و ساماندهی شبکه مسیرهای پیاده وساماندهی عناصر مبلمان شهری خیابان ناصرخسرو نیز در حال انجام است. همچنین تجهیز مبلمان مدرسه عالی شهید مطهری نیز به اتمام رسیده است.

عبداللهی همچنین به ساماندهی دیوارنگاری در سطح منطقه ۱۲پرداخت و گفت: دیوارنگاری در سطح منطقه ۱۲ نیز در سه فاز با سه زمان بندی مشخص در حال انجام است.

 

ایسنا

    نظرات