بارش باران و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور/ وزش باد در تهران

بارش باران و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور/ وزش باد در تهران

http://www.bananews.ir/مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور طی امروز و روز آینده خبر داد و افزود: آسمان فردای تهران کمی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ احد وظیفه گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی که از شب گذشته وارد کشور شده، روز سه‌شنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارش باران، وزش باد و در مناطق کوهستانی بارش برف می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب غرب، شمال شرق و استان گیلان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: شدت بارش‌ها امروز در جنوب آذربایجان غربی، شمال کرمانشاه، نیمه غربی کردستان و برخی نقاط آذربایجان شرقی خواهد بود، روز چهارشنبه نیز با نفوذ زبانه‌های پر فشار به سواحل شمالی در استان‌های ساحلی خزر بارش‌ باران و کاهش‌ دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، دریای خزر در روز چهارشنبه مواج می باشد. روز پنجشنبه نیز بارش پراکنده در سواحل شمالی ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است، روز سه شنبه نیز برای شهرهای تهران، کرج و قم افزایش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه ۳۰ دی، کمی ابری، گاهی نیمه ابری همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۱۴ و ۴ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه اول بهمن، کمی ابری، در پاره‌ای نقاط غبار محلی با حداکثر و حداقل دمای ۱۳ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

ایسنا

    نظرات