رونمایی قراردادهای ضدجعل مسکن مهر از هفته آینده/ ۳۹میلیون تومان، قیمت نهایی کوزو

رونمایی قراردادهای ضدجعل مسکن مهر از هفته آینده/ ۳۹میلیون تومان، قیمت نهایی کوزو

http://www.bananews.ir/عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام تحویل قراردادهای ضدجعل مسکن مهر پردیس به متقاضان از هفته آینده گفت: به‌دلیل پایبند نبودن پیمانکار فاز ۹ قدیم به تعهدات، مناقصه آماده‌سازی و محوطه‌سازی این فاز از محل منابع داخلی شرکت عمران برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ حبیب‌الله طاهرخانی در پاسخ به این پرسش که چرا اخیراً واحدهای مسکن مهر فاز ۱۱ حدود دومیلیون تومان دیگر گران شد، افزود: ۳۷میلیون و ۷۰۰هزار تومان بدون هزینه کنتور و انشعابات بود، ما با دستگاه‌های خدمات‌رسان شامل گاز، آب، فاضلاب، برق و همچنین با توجه به نیاز آسانسورهای باربر و مسافربر به برق سه‌فاز به توافق رسیدیم و در نتیجه مجموع هزینه‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان به رقم اولیه اضافه شد.

وی با بیان اینکه هیچ تغییر ارقامی در مسکن مهر پردیس صورت نگرفته است، تصریح کرد: هزینه تفکیکی از مردم نمی‌گیریم هزینه کل را دریافت می‌کنیم.

وی با اشاره به این‌که حق انشعابات فاز ۹ قدیم پرداخت شده است، بیان کرد: انتخاب واحدهای مسکن مهر را تسریع کرده‌ایم و الآن به حدود ۶۰هزار واحد صورت‌جلسه انتخاب واحد رسیده‌ایم.

معین ویژه پردیس در ادامه با بیان این‌که از هفته آینده فرآیند تحویل قراردادها به متقاضیان مسکن مهر پردیس شروع می‌شود، گفت: یک سری از قراردادها جعل شده و قراردادهای ضدجعل را با درصد امنیتی بالا آماده کرده‌ایم که از هفته‌ آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.

طاهرخانی با بیان این‌که متقاضیانی که انتخاب واحد کرده‌اند به‌تدریج برای تحویل قراردادهای جدید دعوت می‌شوند، افزود: «برای فاز ۱۱ قیمت نهایی را اعلام کرده‌ایم و این قیمت نهایی است والسلام».

وی در پاسخ به این پرسش که قیمت نهایی مسکن مهر فاز ۸ چه‌زمانی اعلام می‌شود، اظهار کرد:‌ قیمت نهایی این فاز را اعلام نکرده‌ایم و در حال آنالیز قیمتی هستیم.

وی در واکنش به این موضوع که یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفته که قیمت نهایی مسکن مهر فازهای مختلف پردیس ماه‌ها قبل مشخص شده و به شرکت عمران تأکید شده نسبت به اطلاع‌رسانی در این زمینه اقدام کند، گفت: «ما قبل از این‌که به آنالیز دقیق برسیم، به‌فرض با دستگاه‌های خدمات‌رسان هماهنگی بکنیم، به‌فرض روی فاز ۵ و ۹ پردیس هزینه پارکینگ جزو قرارداد پیمانکاری نبوده و قرار بود طبقاتی ساخته شود که ۷۰ درصد آن را در سطح تأمین کردیم، ولی موضوع این است که ما باید هزینه پارکینگ را با پیمانکاران قطعی کنیم و به مردم اعلام کنیم. در حال مذاکره هستیم؛ آنها ادعاهایی دارند و ما حرف‌هایی داریم و پس از آن به مردم ــ قیمت نهایی را ــ اعلام می‌کنیم».

عضو هئیت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران در خصوص واحدهای مسکن مهر فاز ۹ قدیم نیز افزود: اصل مشکل فاز ۹ قدیم بحث آماده‌سازی و محوطه‌سازی است که متأسفانه به پیمانکاران ساخت واگذار شده که به تعهدات خود عمل نکردند.

طاهرخانی ادامه داد: اخیراً شرکت عمران پردیس در حال فراهم کردن زمینه مناقصه آماده‌سازی و محوطه‌سازی این فاز از محل منابع داخلی شرکت است.

وی تأکید کرد: در این زمینه هیچ پولی از مردم دریافت نمی‌شود.

 

تسنیم

    نظرات