تحویل مسکن مهر پردیس اولویت‌بندی شد

تحویل مسکن مهر پردیس اولویت‌بندی شد

http://www.bananews.ir/عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس بر اساس اولویت خبر داد و گفت: به‌زودی قراردادهای ضد جعل مسکن مهر تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ حبیب‌الله طاهرخانی با بیان اینکه تحویل قراردادهای مسکن مهر شهر پردیس با سرعت آغاز می شود، گفت: جعل برخی قراردادهای مسکن مهر باعث شد تا قراردادهای جدیدی با درصد امنیتی بالا تهیه شود و به زودی در اختیار متقاضیان مسکن مهر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این قرارداد با تمهیدات امنیتی بسیار بالا به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی جعل کنندگان سند تهیه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از خواسته های اصلی متقاضیان تحویل قراردادهای مسکن مهر بود، پروسه تحویل قراردادهای زون افتتاح فاز ۱۱ مسکن مهر با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس آغاز و تعدای از قراردادها به صورت نمادین به متقاضیان تحویل داده شد.

معین ویژه مسکن مهر پردیس یادآور شد: اولویت دعوت و تحویل قراردادهای مسکن مهر به متقاضیان بر اساس زمان ثبت نام و تکمیل واریزی هاست.

طاهرخانی پیش‌تر به تسنیم گفته بود:‌ از هفته آینده فرآیند تحویل قراردادها به متقاضیان مسکن مهر پردیس شروع می‌شود، یک سری از قراردادها جعل شده و قراردادهای ضدجعل را با درصد امنیتی بالا آماده کرده‌ایم که از هفته‌ آینده به متقاضیان واگذار می‌شود.

طاهرخانی با بیان این‌که متقاضیانی که انتخاب واحد کرده‌اند به‌تدریج برای تحویل قراردادهای جدید دعوت می‌شوند، افزود: «برای فاز ۱۱ قیمت نهایی را اعلام کرده‌ایم و این قیمت نهایی است والسلام».

 

تسنیم

    نظرات