معرفی پل طبیعت تهران در جشنواره هنر تونس

معرفی پل طبیعت تهران در جشنواره هنر تونس

http://www.bananews.ir/پل طبیعت تهران به عنوان یکی از جاذبه های جدید گردشگری ایران در جشنواره «هنر زندگی و میراث فرهنگی» در محل دائمی نمایشگاه های تونس معرفی شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ معرفی پل طبیعت تهران در جشنواره هنر تونس آیین افتتاحیه جشنواره هنر زندگی و میراث فرهنگی با حضور کشورهای ایران، ترکیه، ایتالیا، فرانسه و ساحل عاج در محل هتل رزیدانس تونس برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره، گردآوری مجموعه ای از توانمندی های عرصه هنر و میراث فرهنگی و گردشگری در داخل و خارج از تونس برای همکاری و تبادل نظر به منظور پیداکردن راهکارهای اقتصادی و جست وجوی بازارهای جدید در عرصه میراث و صنایع فرهنگی و گردشگری تونس عنوان شده است.

این جشنواره که ۲۹ دی ماه با حضور خانم سلمی اللومی وزیر گردشگری و صنایع دستی تونس و مسئول تجارت و صنایع دستی وزارت امور خارجه فرانسه، سفیر فرانسه در تونس و جمعی از میهمانان خارجی در محل دائمی نمایشگاه های تونس برگزار شده است، چهارم بهمن ماه به کار خود پایان می داد.

بنابر اعلام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، لیلا عراقیان طراح پل طبیعت تهران به عنوان میهمان ویژه مراسم افتتاحیه طی سخنانی به تشریح روند و چگونگی طراحی این پل به عنوان یکی از جاذبه های جدید گردشگری در ایران پرداخت.

در حاشیه برگزاری این مراسم نمایشگاه کتاب، هنرهای دستی و جاذبه های گردشگری ایران توسط رایزنی فرهنگی ایران در تونس برپا و مورد استقبال همگان قرار گرفت.

 

نگاره

    نظرات