جزئیات افتتاح ۸۰۰۰ واحد مسکن پرند/ تحویل واحدها به خوش‌حساب‌ها

جزئیات افتتاح ۸۰۰۰ واحد مسکن پرند/ تحویل واحدها به خوش‌حساب‌ها

http://www.bananews.ir/مدیرعامل عمران پرند از افتتاح ۸۰۰۰ واحد مسکن مهر این شهر در هشتمین روز دهه فجر (فردا) خبر داد و گفت: با توجه به اخطارهای مکرر پس از دهه فجر واحدهای آماده تحویل متقاضیانی که نسبت به تکمیل آورده خود اقدام نکرده‌اند با متقاضیان خوش‌حساب جابجا می شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir سید علی‌اکبر طاهری با اشاره به ارسال اخطار تکمیل آورده به متقاضیان برای تحویل واحدهای مسکن مهر، اظهار کرد: پس از این اخطار اکثر متقاضیان برای واریز باقیمانده آورده خود اقدام کردند و کارت اقساط واحدها را نیز دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این‌که البته شماری از متقاضیان در این زمینه اقدامی انجام نداده‌اند، تصریح کرد: پس از دهه فجر واحد متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکرده‌اند با متقاضیانی که این کار را انجام داده‌اند، جابجا می‌شود.

وی با اعلام این‌که فردا به‌طور همزمان ۸۰۰۰ واحد مسکن مهر پرند با همه امکانات افتتاح می‌شود، افزود:‌ علاوه بر این ۸۰۰۰ واحد، دومین مدرسه ورزشی کشور (اولین مدرسه ورزشی شهر پرند) با همکاری بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این‌که فاز اول زمین فوتبال و سالن چند منظوره آن فردا افتتاح خواهد شد، گفت:‌ همچنین به مناسبت دهه مبارک فجر پروژه روشنایی ورودی شهر با استفاده از انرژی خورشیدی و دو بوستان نیز در شهر پرند افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند پیش‌تر با اشاره به این‌که از طریق پُست آخرین اخطار واریز آورده به درب منازل متقاضیان ارسال شده است به تسنیم گفته بود: پروژه‌های آماده افتتاح کیسون دارای همه امکانات بوده و ظرف یکماه پس از انجام مراحل اداری و واریز باقیمانده آورده تحویل می‌شود.

طاهری با اشاره به آماده تحویل بودن بخشی از واحدهای مسکن مهر شهر پرند، افزود: از طریق پیامک به شماری از متقاضیان اعلام کردیم با توجه به تحویل قطعی واحدهای مسکن مهر نسبت به انجام مراحل اداری و واریز باقیمانده آورده اقدام کنند.

وی تصریح کرد: اما با توجه به این‌که برخی پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند از طریق پست آخرین اخطار را به درب منازل متقاضیان ارسال کرده‌ایم.

وی با بیان این‌که متقاضیانی که هنوز نسبت به واریز باقیمانده آورده خود اقدام نکرده‌اند ۱۰ روز برای این کار مهلت دارند، ادامه داد: با توجه به ارسال اخطار به درب منازل متقاضیان مسکن مهر، شرکت عمران پرند به لحاظ قانونی وظیفه خود را انجام داده است.

وی تاکید کرد: واحدهای آماده افتتاح پروژه کیسون ظرف یکماه پس از انجام مراحل اداری و واریز باقیمانده آورده تحویل متقاضیان می‌شود.

 

تسنیم

    نظرات