اعمال تخفیف ۲۷ درصدی در عوارض‌های ساخت و ساز تا پایان سال

اعمال تخفیف ۲۷ درصدی در عوارض‌های ساخت و ساز تا پایان سال

http://www.bananews.ir/معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اعمال تخفیف ۲۷ درصدی در پرداخت نقدی عوارض‌های ساخت و ساز تا پایان امسال، گفت: این تخفیف فرصتی مناسبی برای شهروندان است تا با بهره مندی از آن در توسعه شهری مشارکت داشته باشند.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir دکتر قدرت گودرزی با اعلام این مطلب اظهار کرد: دو ماه تا پایان سال فرصت داده است که شهروندان از این تشویق استفاده کرده و با افزایش چهاردرصدی مشمول ۲۷ درصد تخفیف شوند.

وی با بیان اینکه مبالغ وصولی از عوارض های شهری در زیر ساخت ها، نگهداشت و رفت و روب شهر استفاده می شود اظهارکرد: شهروندان پایتخت باید بدانند پرداخت به موقع عوارض توسط آنها در توسعه زیرساخت ها و عمران و آبادی آن هزینه خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، گودرزی در ادامه با بیان اینکه توسعه حمل ونقل عمومی بخصوص خطوط مترو ، ساخت بوستان ها ، تونل ها و مراکز فرهنگی و... در چند سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است که همه با مشارکت همه شهروندان انجام شده، تاکید کرد: وضعیت گذشته پایتخت با هم اکنون آن قابل مقایسه نیست و تغییرات در شهر تهران کاملا محسوس است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران به دنبال افزایش درآمدهای پایدار شهری است تا با اتکا به آن، توسعه شهر در مسیر پیشرفت و عدالت قرار داشته باشد.

 

ایسنا

    نظرات