کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود

کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست برگزار می‌شود

http://www.bananews.ir/کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست روز یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان‌ها و موسسات مختلف، در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛  دکتر سعید میرزایی، رییس جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی و دبیر همایش گفت: در این همایش ملی که توسط جهاد دانشگاهی واحد شهیدبهشتی برگزار می‌شود، مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خبرگزاری ایسنا، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات و تعدادی از واحدها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی و دانشگاه‌ها و جمعی از استادان، صاحبنظران و دانشجویان و همچنین سازمان‌های مردم نهاد حضور دارند و آخرین دستاوردها و راهکارهای علمی حفاظت از محیط زیست در قالب سخنرانی و ارائه مقالات بررسی می‌شود.

وی در ادامه افزود: حفاظت آب، خاک، هوا، حفاظت از آلودگی‌های صوتی و امواج و فرهنگ، آموزش اقتصاد و حقوق محیط زیست محورهای اصلی همایش را تشکیل می‌دهند. برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس می‌باشد.

رونمایی از پوستر کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست

وی با اشاره به رونمایی از پوستر کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست، افزود: حفاظت آب، خاک، هوا، حفاظت از آلودگی‌های صوتی و امواج و فرهنگ، آموزش، اقتصاد و حقوق محیط زیست محورهای اصلی کنفرانس را تشکیل می‌دهند. برگزاری پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های جنبی این کنفرانس می‌باشد.

دکتر میرزایی زمان برگزاری کنفرانس را اول اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۵ در محل دانشگاه شهیدبهشتی اعلام کرد.

 

ایسنا

    نظرات