پلیس تونل کندوان را تخیله کرد

پلیس تونل کندوان را تخیله کرد

http://www.bananews.ir/ترافیک سنگین در جاده چالوس که منجر به قفل شدن میسر در برخی از تونل‌های این محور شده، باعث شد چند ساعت قبل بخشی از مسافران در تونل کندوان بدون هیچ راه فراری باقی بمانند که این مسأله باعث افزایش نگرانی آن‌ها از خطر خفگی در تونل شد.

به گزارش بنانیوز(BanaNews.ir)؛ بعد از این اتفاق با همکاری سازمان راهداری و پلیس راهور از چند ساعت قبل عملیات تخلیه تونل کندوان آغاز شد که براساس اعلام مقامات سازمان راهداری، این عملیات از حدود دو ساعت قبل به پایان رسیده است.

ناصر رزاق‌منش مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری کشور درباره آخرین وضعیت در تونل کندوان به ایسنا گفت: متاسفانه به دلیل بالا بودن تعداد خودروها در این تونل و البته ورود برخی از خودروها به مسیر مقابل، حدود چند ساعت قبل عملا رفت و آمدها در این تونل قفل شد.

به گفته وی با توجه به اینکه تونل کندوان حدود ۱۶۰۰ متر طول دارد و یکی از طولانی‌ترین تونل‌های این محور محسوب می‌شود، افزایش تعداد خودروها و پیاده شدن برخی از سرنشینان از خودرو باعث شد مشکلاتی برای برخی از مسافران به‌وجود بیاید.

رزاق‌منش اعلام کرد: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته از سوی سازمان راهداری و پلیس راهور حدود دو ساعت قبل این تونل به طور کامل تخلیه شد و در حال حاضر هیچ مشکل و خطری مسافران جاده چالوس را تهدید نمی‌کند.

به دنبال ایجاد موج سفر از تهران به سمت استان‌های شمالی کشور از چند روز گذشته محورهای مواصلاتی اصلی به سمت استان‌های شمالی یک‌طرفه شده و در آن‌ها محدودیت‌های ترافیکی جدی وضع شده است.

از صبح امروز و با توجه به پایان یافتن ماه رمضان، تعداد سفرها در جاده چالوس به طور قابل توجهی افزایش یافت که این اتفاق به مسدودشدن بخش‌هایی از این جاده و توقف کامل خودروها انجامید.

 

ایسنا

    نظرات